У книгах і пресі можна знайти безліч порад, як працювати з жахливими начальниками. Однак виявити поганого керівника можна ще до того, як він стане вашим начальником. Видання Forbes пропонує п’ять способів, як зрозуміти в простій бесіді з потенційним начальником, чи стане робота з ним для вас каторгою.
Читати далі →Новорічні обіцянки та «менталітет жертви»
Напередодні Нового Року багато людей складають плани на наступний рік: як покращити своє життя, як досягнути успіху, як створити власну компанію чи вивести вже наявний бізнес на новий рівень?.. На жаль, кожного року 98% цих планів так і залишаються тільки планами.
Читати далі →Притча про робітників у винограднику
В одного багатого селянина був виноградник. Прийшов час збору врожаю. Рано ранком він вийшов з дому, щоб найняти людей для збору фруктів. Він домовився з кількома працівниками й зобов’язався платити їм динар у день. Вони погодилися і взялися за роботу.
Читати далі →Народження імені: RICCI (Nina Ricci)
Марії Ньєлі було сім років, коли її батько, швець, улаштувався в Монте-Карло. Це відбулося зовсім незадовго до його смерті. Коли дівчинці виповнилося дванадцять років, її взяли в місцеве ательє мод, а в чотирнадцять років її відправили вчитися в Париж.
Читати далі →Ідеальний виступ, або Сім прийомів Шиллера
Якось віце-президент Apple з глобального маркетингу Філ Шиллер повинен був замінити Стіва Джобса на ключовому виступі на Macworld. Шиллер мав витримати порівняння зі своїм босом, який мав більш ніж тридцятирічний досвід виступів на найбільших бізнес-сценах. І це йому цілком удалося. Його промова містила найкращі елементи виступів Стіва Джобса.
Читати далі →Очевидний, простий та можливий
“Один із найбільш складних етапів розробки продукту та продуктового інтерфейсу – це момент пошуку балансу між тим, що в продукті повинно бути очевидним (obvious), що – простим (easy), а що – можливим (possible)”, – стверджує Джейсон Фрід (Jason Fried), дописувач блога Signal vs Noise.
Читати далі →Шість принципів, які привели «впертий» Amazon до успіху
У 1997-му році компанія Amazon опублікувала перший лист акціонерам. Починався він словами: “Все це про довгострокову перспективу”. У листі говорилося, що торгівля обов’язково піде в онлайн; що треба вкладатися в розвиток якнайшвидше і дивитися на роки вперед.
Читати далі →Сім ознак видатного бізнесу
Який бізнес можна назвати видатним? Безперечно – це той бізнес, який “чіпляє” людей і змушує говорити про себе (в хорошому сенсі, звісно). Енді Хенсельман (Andy Hanselman), спеціаліст з конкурентоспроможності бізнесів, розповідає про 7 ознак видатного бізнесу на сторінках видання Management Issues.
Читати далі →7 запитань, які варто задати HR-менеджеру під час співбесіди
Так склалося, що під час співбесід запитання переважно задає рекрутер або HR-менеджер, а потенційний кандидат лише відповідає на них. Втім, це ще зовсім не означає, що так і повинно бути. Роб Келлі (Rob Kelly), один з дописувачів блога Glass Door, стверджує, що кандидат, який бере ініціативу в свої руки і активно сам задає запитання, має набагато більші шанси бути прийнятим в компанію та й загалом сприймається більш позитивно.
Читати далі →Тактичні поради при проведенні презентацій
Всі ми ненавидимо нудні й неефективні презентації. Помилки, які припускають доповідачі, здавалося б, лежать на поверхні. Але, раз-по-раз ми наступаємо на ті ж самі граблі… Марк Састер (Mark Suster), генеральний партнер компанії GRP Partners, пропонує кілька простих порад, які підходять для будь-якої зустрічі в невеликій кімнаті, коли вас запросили презентувати щось у слайдах на екрані.
Читати далі →