Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі розповідає про те, чому так важливо, щоб люди знали, що їхня робота має значення, а також ділиться способами привнесення “значення” в роботу.
Читати далі →Коли «мотивація» не спрацьовує
Компанії витрачають величезну кількість енергії, а іноді й чималі кошти на розвиток мотивації персоналу. Але серед людей, які легко надихаються роботою і в стані “ейфорії” здатні демонструвати небачені показники ефективності, завжди трапляються ті, для яких, схоже, не існує поняття “стимул” та “мотивація”. Їх ніщо не надихає, а необхідність виконати ту чи іншу роботу викликає лише відразу.
Читати далі →Несподівані факти зі світу бізнесу, про які ви, можливо, не знали
У житті ми часто стикаємося з інформацією, яка є, відверто кажучи, для нас несподіваною. Звичайно, це ж стосується і світу бізнесу. Пропоную вашій увазі кілька таких цікавих фактів.
Читати далі →Що таке прокрастинація і як з нею боротися
Слово “прокрастинація” стає широко вживаним терміном, а саме явище – трендом XXI століття. Навряд чи серед читачів Менеджмент@БЛОГа знайдуться ті, хто ще не знає значення цього слова. Втім, як стверджує Стів Сміт (Steve Smit), один з дописувачів видання Australian Anthill, більшість людей розуміють “прокрастинацію” неправильно.
Читати далі →Народження імені: Post-it
Працюючи в компанії “ЗМ” над проектом, що не мав нічого спільного з тим, що згодом одержало назву Post-it, доктор Спенсер Сільвер у 1970-му році придумав особливий легкий клейовий склад.
Читати далі →Подвійна реклама: В гонитві за оригінальністю
Змагаючись за увагу споживача, рекламні агенції знаходять все нові та нові способи втілення креативних ідей. І для цих цілей їм часом необхідно все більше та більше місця. А якщо простір та засоби дозволяють – то можна “розтягнути” рекламу на два, три чи навіть більше носіїв, влаштувавши справжню виставу.
Читати далі →Десять «золотих правил бізнесу», які варто ігнорувати під час кризи
Як загальновідомо, вивчати досвід інших важливо і корисно. Але деякі передові рішення виявляються доволі короткозорими і просто шкодять бізнесу. Пол Шпігельман (Paul Spiegelman), керівник компанії Beryl, яка розвивалася і росла навіть у кризу, розповідає на сторінках журналу Inc. про десять правил, які він проігнорував у роки рецесії.
Читати далі →Наш щоденний Перл-Харбор
Дуже скоро, 7 грудня, виповниться 70 років з дня нападу японської авіації на Перл-Харбор. Хотілося б пригадати цю історію сьогодні з наступної причини. Вважається, що в цій битві американці потерпіли поразку не технологій, а системи. І ось чому.
Читати далі →Які компанії мають право на помилку?
Будь-яка компанія час від часу помиляється. Хтось із клієнтів отримує неякісний товар, а хтось стикається з неідеальним сервісом. Втім, помилки деяких компаній сприймаються як доказ того, що довіряти їм більше не можна, а помилки інших сприймаються, як прикра випадковість чи разовий “збій” в роботі компанії і не погіршують ставлення клієнтів до компанії.
Читати далі →Краще знищити зайві документи, ніж знищувати хороших співробітників
У більшості випадків, якщо не завжди, люди віддані своїй справі, кмітливі й готові трудитися з повною віддачею. А погані показники діяльності компанії або підрозділу часто обумовлені чимось іншим, – стверджує Джеффрі Фокс (Jeffrey J. Fox) у своїй книзі «Як стати першокласним керівником. Правила залучення й утримання найкращих фахівців» (How to Become a Great Boss: The Rules for Getting and Keeping the Best Employees).
Читати далі →