Розмовляючи про бізнес та стратегію, управлінці полюбляють використовувати різноманітні аналогії із військової сфери. Проте, Девід Джеймс (David James), професор Henley Business School, вважає, що більш доречним було б порівняння малого бізнесу із невеликими збройними угрупуваннями на зразок сомалійських піратів. Свою теорію він розкриває на сторінках видання The Economist.
Читати далі →Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світі
Освоєння нових ринків несе чимало турбот глобальним брендам. Одна з “головних болей” – міжнародні рекламні й маркетингові кампанії. Адже до уваги потрібно брати мовні й культурні особливості країни або регіону, де проводиться кампанія. Стів Патток (Steve Puttock), керуючий директор у лондонській філії компанії Schawk, Inc., пропонує використовувати так звану “транскреацію” або прагматичну адаптацію.
Читати далі →Американський ейчар – найбільш соціальний робітник
На що спрямовані вітчизняні соціальні мережі? На пошук однокласників, одногрупників, друзів дитинства і, ясна річ, супутників життя. Пошуки робочого місця або спеціалістів займають останні місця в цьому списку: немає навіть статистики з цього приводу. На теренах наших соцмереж (що нашого, що іноземного походження) не спостерігається великої кількості роботодавців або здобувачів. Вакансії часто просто переопубліковуються з тих же рекрутингових порталів.
Читати далі →Щоб залишатися продуктивними, потрібно менше працювати
Виробничі компанії витрачають чимало зусиль зберігаючи свої матеріальні активи. Але як бути сервісним компаніям, в яких основною цінністю та найдорожчим активом є співробітники? Дослідження свідчить, що більшість із них не надто переймаються ощадливим та бережливим ставленням до цього активу. Навпаки, часто в таких компаніях можна стати свідком максимально інтенсивної експлуатаці людських ресурсів, коли людям доводиться працювати за межею своїх можливостей. А працівники інтелектуальної праці, які здатні в критичних ситуаціях жертвувати сном та відпочинком на користь праці, вважаються героями.
Читати далі →Скільки коштує посмішка?
Як відомо, посмішка – невід’ємний елемент у діловому етикеті. Питанням, скільки ж вона насправді коштує, задалися дослідники з Бангорського університету. За їхніми підрахунками, ціна однієї посмішки становить не багато не мало … $0,43.
Читати далі →Помилки стартаперів, які вбивають бізнес
Які помилки роблять стартапери? Що заважає цікавим ідеям перетворитися на повноцінні бізнес-проекти? Антон Гладченко, один із дописувачів блога BizTimes, проаналізував західні бізнес-видання, такі як Fortune, Inc. та Forbes і склав перелік із шести основних помилок.
Читати далі →Правила мотивації Ендрю Карнегі або Матеріалізація бажань
Ендрю Карнегі (Andrew Carnegie) – відомий американський підприємець, промисловець, філантроп, мультимільйонер. Йому вдалося пройти шлях від простого доглядача бобін на ткацькій фабриці до засновника і власника найбільшої в США сталевої імперії U.S. Steel. Кожному з нас є, чому повчитися в Ендрю Карнегі, запевняють у блозі Life-is-good.org.
Читати далі →Скільки «G» витримує ваш працівник?
В авіації є такий термін як перевантаження, що позначається літерою G. Щоб неспеціаліст зрозумів, що це таке, нехай згадає ті почуття, які виникають при зльоті літака. Це і є те саме перевантаження, яке в цьому випадку дорівнює 1,5G. Нетренована людина може витримати навантаження до 5G. Після цієї відмітки з людиною відбуваються часто незворотні наслідки – погіршення зору, втрата свідомості тощо.
Читати далі →Віртуальний ринок, або Чому люди готові тратити гроші на речі, яких не існує
Більшість із нас звикли вважати, що ринки бувають тільки реальними. Втім, розвиток технологій та блискавичне розповсюдження Інтернету довело, що це не зовсім так. Сьогодні мені хотілося б трішки розповісти про інший ринок – віртуальний, і пояснити, чому дорослі люди в здоровому глузді готові тратити гроші на речі, яких насправді не існує. Ну, наприклад, на “шапку діда мороза” у якійсь онлайн-грі.
Читати далі →Управлінські секрети від ФК «Барселона»
Експерти Harvard Business School попереджають, що компанії надто вже захопилися придбанням зоряних співробітників. А для того, щоб попередження не було голослівним, вони проаналізували роботу успішних аналітиків з Уолл-стріт, які переходили з однієї компанії в іншу. Виявилося, що при переході в нову компанію продуктивність зірок різко знижується. Один із висновків спостереження такий: успіх залежить не лише від їхніх талантів, але ще й від взаємодії з колегами, іншими словами – роботи всієї команди.
Читати далі →