Перехід торговельної марки в ім’я загальне – добре це чи погано? З одного боку, це грає на руку компанії, завдяки ототожненню у свідомості споживача товарного знаку з категорією в цілому. Однак, є й певна небезпека: перехід товарного знаку в загальне вживання як назви товарної категорії призводить до припинення його правового захисту й відкриває можливість його використання будь-якому виробникові, пише рекламний портал Adme.ru.
Читати далі →Конструктивна критика в бізнесі
Ніхто в світі не застрахований від помилок. Втім, якщо ці помилки робить ваш співробітник або підлеглий – варто задуматися про те, як можна виправити ситуацію. Часто відповіддю буде конструктивна критика – вміння вказати людині, яка помилилася, що саме було зроблено неправильно і яким чином це виправити.
Читати далі →11 принципів успіху Томаса Ліптона
Читаючи біографії видатних людей ми іноді наївно сподіваємось отримати якусь унікальну для себе вказівку, завдяки якій зможемо досягти успіху в бізнесі. Готові рішення – це доля ледачих, які шукають найпростіший шлях для самозбагачення. У кожного підприємця свій унікальний шлях, який проторений важкою працею і несхитною вірою у свою справу. Ці слова стосуються і Томаса Ліптона, людини, яка перетворила своє ім’я на бренд.
Читати далі →«Справжній» менеджер пам’ятає про унікальність працівників
Британець Маркус Бакінгем (Marcus Buckingham) є одним із тих, хто відстоює унікальність кожної особистості та рекомендує пам’ятати це керівникам. Цьому присвячені його бестселери “Спочатку зламайте всі правила” (First, Break All the Rules), “Тепер, знайдіть свої сильні сторони” (Now, Discover Your Strengths) та ін.
Читати далі →Ще один плюс роботи з дому: Кілька слів про «ком’ют»
Попри постійний розвиток технологій, які роблять роботу з дому все комфортнішою, більшість компаній не поспішають використовувати переваги віддаленої праці на практиці. Ілля Бірман, автор однойменного блога, пише про ще один недолік традиційної офісної роботи, особливо притаманний великим містам та мегаполісам – ком’ют.
Читати далі →Як виявити в компанії співробітників з негативною репутацією?
Група дослідників Північно-Східного університету Бостона стверджує, що виявити в компанії співробітників з негативною репутацією можна, поспостерігавши за тим, як вони обмінюються поглядами. На людях, про які ходять невтішні чутки, інші співробітники… зупиняють свій погляд довше.
Читати далі →Довіра як бізнес-кейс, частина 2
Якось я вже писав про довіру. Однак тема не втратила актуальності, принаймні для мене. Так сталося, що я долучився до консалтингової технології, де поняття “взаємна довіра” є однією з центральних позицій. Йдеться про методологію Адізеса. Якщо коротко, методологія спрямована на те, щоби плекати рівень взаємної довіри в організації. Що, в свою чергу, дає пришвидшення процессів прийняття та імпліментації (тобто втілення в життя) тих чи інших рішень.
Читати далі →Ключові аспекти управління репутацією в онлайні
Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), засновник та генеральний директор компанії Startup Professionals, Inc., а також автор блога Startup Professionals Musings, розповідає про важливість відстеження та управління своєю репутацією в Інтернеті. Він щиро дивується, що більшість сучасних підприємців навіть не здогадуються, як відстежувати те, що говорять про їхні компанії користувачі всесвітньої мережі.
Читати далі →Мозковий штурм зменшує креативність?
Поодинці людина може згенерувати більше креативних ідей, ніж працюючи в рамках мозкового штурму (brainstorming) зі своїми колегами. Саме такий досить спірний висновок робить дослідницька група Ніколаса Кона (Nicholas Kohn). Але в дослідженні, яке опублікував The British Psychological Society (BPS), обмовляється, що цей висновок застосовується лише до “сирих” ідей. Якщо ж мова йде про пошук ефективних комбінацій, краще все-таки застосовувати мозковий штурм.
Читати далі →Більшості людей притаманно звинувачувати роботу у власних нещастях
Якщо у вас є сім’я та робота, то час від часу між ними може виникати конфлікт. Елізабет Попоскі (Elizabeth Poposki), професор психології в університеті Індіани, провела цікаве дослідження, в якому проаналізувала походження конфлікту та його суб’єктивне сприйняття людьми. Результати дослідження опубліковані в блозі GlassDoor.
Читати далі →