Колись керівництво підприємств було впевнено, що діловий світ улаштований як чесна гра в «Монополію»: треба накреслити собі чіткий план обходу ігрового поля, нарощувати обсяги й підвищувати доходи. Злиття й поглинання принесуть незлічимі багатства. А всім на світі заправляють магнати й гігантські імперії, пишуть автори книги “Інформаційна революція”.
Читати далі →Таланти – мотивація – індивідуальність
Наскільки легше було за вікторіанських часів, коли при прийнятті на роботу вистачало бажання працювати та практичних навичок (і то не завжди). В наші часи сконцентрувались на відборі по талантах. Але чому б не ускладнити задачу: додати до обов’язкової наявності таланту ще індивідуальність та мотивацію.
Читати далі →Сила контексту
Що таке контекст і чому він має таке велике значення для вашого бренду? Том Асакер (Tom Asacker), провідний експерт з питань навчання та консультування бізнес-організацій та автор однойменного блога, пояснює, яким чином контекст впливає на сприйняття вашого продукту споживачем.
Читати далі →Як створити провальний інтернет-магазин
Якщо ви вирішили створити еталон провального інтернет-магазина, то потрібно засвоїти кілька нескладних правил. При ретельному їхньому дотриманні, у магазина не залишиться жодного шансу бути знайденим клієнтом, а якщо людина випадково й набреде на сайт із вашими товарами – він піде відтіля протягом кількох секунд. Шкідливі поради пропонує портал “Все про директ-маркетинг”.
Читати далі →Як стати для роботодавця пропозицією, від якої неможливо відмовитися
Більшість людей під час пошуку роботи дотримуються доволі стандартних і розповсюджених стереотипів. Втім, один з дописувачів проекту Хабрахабр пропонує доволі несподіваний альтернативний підхід, пояснюючи, чому він ніколи не займається масовою розсилкою резюме і завжди потрапляє на бажану посаду.
Читати далі →Клієнт: голодний або обережний
“Подумайте над тим, кому ви продаєте свій продукт: тим, хто його прагне, чи тим, хто мріє, щоб йому дали спокій”. Маркетингові міркування з використанням як завжди цікавих аналогій висловлює Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.
Читати далі →Як керувати «нарцисичними» співробітниками
Нарцисизм – це загальна тенденція сучасного корпоративного середовища. Різноманітні дослідження вказують на стабільне зростання нарцистичних тенденцій. Міра Вайт (Myra White), одна з дописувачів видання Management Issues, переконана, що саме сьогодні тенденція до нарцисизму набирає найбільш широкого розповсюдження. І роботодавцям слід якось керувати “нарцисичними” співробітниками.
Читати далі →Притча: Широка загальна освіта
Одного разу зібралися в лісі звірі й вирішили відкрити школу. Серед них були кролик, птах, білка, риба й вугор, і вони сформували раду директорів. Кролик наполягав, щоб у програму занять увійшов біг. Птах наполягав, щоб у програму занять увійшло літання. Риба наполягала, щоб у програму входило плавання, а білка говорила, що абсолютно необхідно внести вертикальне лазіння по деревах.
Читати далі →Займайтесь тим, що вас цікавить в даний момент
Девід Хеннсон, представник компанії 37signals, ділиться своїми відкриттями щодо мотивації: “В минулому мені доводилося часто змушувати себе займатися справами, якими мені не хотілося займатися. І чесно признаюся – це було дуже складно”, – визнає він.
Читати далі →Народження імені: Pepsi-Cola
Калеб Д. Бредхем, аптекар з Нью-Берна в Північній Кароліні, у 1898-му році винайшов мікстуру на основі горіха коли, що допомагала при диспепсії та при розладах травлення. Змішана із сельтерською водою “Мікстура Марення” відмінно вгамовувала спрагу. Дуже багато хто спеціально заходили в аптеки, щоб спробувати новий напій.
Читати далі →