Логотипи відомих брендов очами звичайного споживача

Логотипи відомих брендов в іншому світліРумунський графічний дизайнер, відомий під псевдонімом myHOTJuly, створив серію робіт “Голі бренди”, у яких представив логотипи відомих брендов в іншому світлі, пише Look At Me. Він спробував глянути на них очами звичайного споживача.

Читати далі →

У полоні маркетингової короткозорості

У полоні маркетингової короткозоростіБільшість керівників так захоплені лавіруванням між падаючими на них деревами, що не в змозі роздивитись за ними лісу. Подібний тунельний ефект – звуження поля зору – настільки характерний, що американський економіст і професор Гарвардської бізнес-школи Теодор Левіт (Theodore Levitt) придумав спеціальний термін, який зараз став загальновідомим, – маркетингова короткозорість.

Читати далі →

Мистецтво відкладання важливих справ… на потім

Мистецтво відкладання важливих справ... на потімКожен з нас, чого приховувати, у якійсь мірі прокрастинатор. Тобто полюбляємо ми відкладати важливі справи на потім. Чому? Дуже просто – важливі справи мають такі неприємні характеристики як складність і нецікавість. А щоб нас не дуже мучила совість, ми з головою занурюємось у простіші та цікавіші справи. Але філософ Джон Перрі (John Perry) зі Стенфордського університету пішов ще далі. Його метод перетворює прокрастинаторів… у дуже корисних членів суспільства.

Читати далі →

Правила мотивації Ендрю Карнегі або Матеріалізація бажань

Правила мотивації Ендрю Карнегі або Матеріалізація бажаньЕндрю Карнегі (Andrew Carnegie) – відомий американський підприємець, промисловець, філантроп, мультимільйонер. Йому вдалося пройти шлях від простого доглядача бобін на ткацькій фабриці до засновника і власника найбільшої в США сталевої імперії U.S. Steel. Кожному з нас є, чому повчитися в Ендрю Карнегі, запевняють у блозі Life-is-good.org.

Читати далі →

«Чесні» логотипи відомих компаній

«Чесні» логотипи відомих компанійДизайнер зі Швеції Віктор Герц розробив логотипи, які, на його думку, показують справжню сутність компаній. Треба визнати, що деякі з них дійсно дотепні. Але не думаю, що співробітники, які працюють у компаніях, що є власниками цих брендів, будуть у захваті від побаченого. Отже, приємного перегляду, і не кажіть, що вас не попереджали 😉

Читати далі →

Нонсенси бізнесу: Паротяг – монстр!

паротяг-монстр У 1887 році на Нью-Джерсійській залізниці з’явився монстр, який викликав шквал емоцій серед спостерігачів та не менше іронії серед інженерів. Конструкція нагадувала звичайний локомотив, але її колеса не доторкалися рейок. Вони розташовувалися на трьох тележках, які нагадували вагонні. Через систему шестірен ведучі колеса передавали обертальний момент колесам тележки, які в свою чергу вже стояли на рейках.

Читати далі →

Як «зіграти в ящик» завдяки тренінговому агентству

Хочете піти з життя? Ми Вам допоможемо!Ви серійний убивця? Злісний неплатник податків? Ви вважаєте, що повинні поплатитися за свої гріхи сповна? Або Ви просто мазохіст і біль приносить Вам задоволення? Тоді Fast Die – це те, що Вам потрібно! Цей сайт займається ні чим іншим, як продажем… таблеток для добровільного відходу з життя.

Читати далі →

Божевільні ідеї ціною в мільйони

Божевільні ідеї ціною в мільйониЯк не дивно, часто навіжені та безглузді, на перший погляд, проекти приносять парадоксально великий доход. Вашій увазі пропонується список, створений журналом Forbes, десяти crazy-бізнесів, які донині генерують прибуток всупереч здоровому глузду. Хоча… можливо власники цих ідей просто вийшли за межі стереотипного бізнес-мислення?

Читати далі →

Найбезглуздіші висловлення топ-менеджерів

Найбезглуздіші висловлення топ-менеджерівЯк відомо, помиляються всі – одні частіше, інші рідше. Керівники – не виключення. Портал BCBusinessOnline пропонує згадати найгучніші, абсурдні й непоправні висловлення керівників відомих компаній, через які їхні автори готові були скусати собі лікті й провалитися крізь землю.

Читати далі →

Як студентка написала листа Стіву Джобсу і що із цього вийшло

Як студентка написала листа Стіву Джобсу і що із цього вийшлоНе минає дня, щоб у світовій павутині не з’явилася чергова новина, стаття або хвалебна ода, присвячена компанії Apple, яка вже давно стала культовим брендом. Але є в цієї компанії доволі неприємна риса – закритість і небажання йти на контакт із користувачами. Ймовірно, юна американська студентка Університету Лонг-Айленда Челсі Кейт Айзекс про це не знала й… написала листа самому Стіву Джобсу.

Читати далі →