Ведмеді, верблюди та Іцхак Адізес

Ведмеді, верблюди та Іцхак Адізес“Іноді компаніям, які працюють під потужним тиском зовнішніх обставин слід поводитися як верблюди, які потрапили на північний полюс” – переконаний головний гість Міжнародної Управлінської Конференції, організованої Києво-Моглянською Бізнес-Школою, всесвітньо відомий гуру менеджменту Іцхак Адізес. Історія про верблюдів надзвичайно сподобалася аудиторії українських управлінців. Можливо, вона буде цікавою і вам.

Читати далі →

Найвдаліші першоквітневі жарти компаній

Найвдаліші першоквітневі жарти компанійЯк відомо, 1 квітня багато інформаційних видань намагаються розіграти своїх постійних читачів. Основний акцент робиться на такий рівень правдоподібності, щоб читач першою справою не став шукати дату повідомлення. Наша спроба розиграшу представлена в блозі заміткою “Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!” У цьому пості пропоную вашій увазі невелику добірку найбільш удалих жартів різних відомих компаній.

Читати далі →

Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!

Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!Збільшення кількості пошукового трафіку на Інтернет-портал для управлінців Management.com.ua, вочевидь, пов’язане із приїздом до України американського президента Джорджа Буша, призвело до підвищеного потоку резюме американських управлінців на адресу редакції порталу. Вочевидь, провідні американські менеджери не зовсім правильно розуміють суть нашого сайту, вважаючи його своєрідними „дверима” до посад в українських компаніях.

Читати далі →

Нова гра “Найближча книга”

Нова гра Найближча книгаРік тому Роб Селлен (Rob Sellen) запровадив у блогосфері своєрідну гру, на зразок “5 речей про мене, які ви не знаєте”. Ідея була проста: написати 5 цікавих речей про себе, про які, скоріше за все, аудиторія не здогадується. Після чого вказати як мінімум 5 чоловік, яких необхідно долучити до цього заняття. Ця гра набула шаленої популярності в Інтернеті. Ну що ж, пограли та й забули.

Читати далі →

Чи правда, що ваш клієнт прийшов із пекла?

Чи правда, що ваш клієнт прийшов із пекла?Професор менеджменту в Стенфордському університеті й автор відомої серії досліджень і книг (у половині назв яких присутні слова “asshole” – у всьому багатстві значень – і “менеджмент”) Роберт Саттон (Robert Sutton) розробив досить простий, але ефектний тест під назвою “Чи правда, що ваш клієнт прийшов із пекла?” (Is your client from hell), пише AdWorker.

Читати далі →

Найпотворніший сайт у якості маркетингової наживки

Найпотворніший сайт у якості маркетингової наживкиЩо потрібно зробити, щоб про вашу компанію заговорили? Витратити багато грошей на рекламу? Іноді можна стати знаменитим майже безкоштовно, але для цього потрібний скандал, анекдот, щось надзвичайне – іншими словами, розвага для публіки.

Читати далі →

Закони людської тупості

Закони людської тупостіВважаєте що тупість – це проблема її носіїв?.. Виявляється, що це не зовсім так. Феномен тупості може принести куди більше шкоди, ніж ми звикли вірити. Принаймні, так вважали грецькі філософи. А видатний фізик Альберт Ейнштейн колись говорив: „Існує тільки дві вічні речі – всесвіт і людська тупість. При чому вічність всесвіту можна поставити під сумнів”.

Читати далі →

Найбезглуздіші моменти року у світі бізнесу

Найбезглуздіші моменти року у світі бізнесуКитайці, які продають іграшки, що є небезпечними для життя; звільнення топ-менеджерів, які захопилися грою в гольф; собачка, яка успадкувала 12 млн. доларів; енергетичний напій під назвою “Кокаїн” та інші непорозуміння минулого року знайшли своє місце в рейтингу “101 Dumbest Moments in Business”, складеному журналом Fortune.

Читати далі →

Логоманія

ЛогоманіяСьогодні нікого не здивуєш тим фактом, що при виборі продукту чи послуги споживачами часто керує любов до брендів. Прикладів цьому існує безліч! Подив викликає інший факт, про який у своєму блозі розповідає Сет Годін (Seth Godin). Виявляється, незалежно від ставлення до того чи іншого бренду, логоманія (любов до логотипів) – це явище дуже вибіркове. І за статистикою, залежить воно не від вподобань споживача, а радше, від конкретного продукту.

Читати далі →