Яке чудове слово – “клієнтоцентричність”! Воно означає прагнення компанії зосередити всю свою діяльність навколо інтересів, потреб та цілей найважливішої для неї людини – клієнта. Але попри той факт, що 56% компаній вважають самих себе клієнтоцентричними, лише 12% споживачів погоджуються із цією оцінкою, пише блог Customer Evangelism.
Читати далі →Категорія: Управлінський інструментарій
Управлінський інструментарій
Що вам більше притаманне, планування чи дії?
Запитайте будь-яку людину бізнесу про її плани на прийдешній рік, і ви майже напевне почуєте: „Я планую підвищити рівень свого бізнесу”. Але що насправді означають ці слова? Які критерії будуть використовуватися при оцінці досягнення цілі? Чи не варто спершу визначитися, що означає саме поняття „підвищення рівня”? На ці та інші запитання намагається дати відповідь автор блогу Business Branding Ед Роуч (Ed Roach).
Читати далі →Як виявити некомпетентність
Епідемія некомпетентності, яка особливо гостро проявляється на управлінському рівні, загрожує поглинути весь світ. Та, на щастя, у некомпетентності є декілька типових ознак, знаючи про які можна успішно її уникати, а наткнувшись на неї — долати…
Читати далі →Лояльність “навпаки”…
У цьому пості йтиметься зовсім не про антилояльність, як можна було подумати, прочитавши заголовок. Зовсім навпаки – йтиметься про лояльність, якою вона повинна бути насправді. Адже не таємниця те, що програми лояльності, які сьогодні діють у багатьох організаціях, від великих до найменших, майже ніколи не приносять очікуваного результату, пише у блозі “Маркетинг в маленькому місті” доволі відомий на російських теренах блогер Дмитро Давидов.
Читати далі →Маєте бізнес-ідею?.. І що тепер?
Кожного дня у головах сотень і тисяч людей народжуються чудові бізнес-ідеї, які теоретично могли б приносити багатомільйонні прибутки. Але ці ідеї так ніколи і не втілюються у життя, оскільки люди не знають з чого почати, читаємо у блозі про стартапи The StartUp Blog at PartnerUp.
Читати далі →Індивідуальні сервіси формують клієнтську лояльність
Один із найпростіших способів заручитися підтримкою лояльних клієнтів – створити для них кастомізований сервіс, який повністю відповідатиме їхнім потребам і вимогам. Пора відходити від стандартизованого підходу до обслуговування – адже кожна людина – різна! А значить і підхід до кожної повинен бути індивідуальним, вважає Кім Проктор (Kim Proctor), автор блогу Customer Evangelism.
Читати далі →Корпоративна культура, яка може все?
Одвічна проблема: працівники жаліються на свою компанію та керівників, а ті в свою чергу – не задоволені працівниками. Зараз модно думати, що корпоративна культура може покращити ситуацію. Але мало хто знає, що корпоративна культура дійсно може все, якщо вона є віддзеркаленням управлінської культури, традицій, філософії компанії.
Читати далі →Як зменшити час і підвищити продуктивність стратегічних сесій?
Чи доводилося вам колись бувати на стратегічних сесіях, де кожен намагається сфокусуватися на способах вирішення проблем, замість того, щоб відповісти на запитання „що саме” варто вирішувати. Основна проблема якраз і полягає в тому, що такі зустрічі повинні давати відповіді на стратегічні запитання („що?”), а не тактичні („як?”). Нижче наведено один зі способів, який повинен допомогти вирішити цю проблему.
Читати далі →Краса врятує не тільки світ, але й Ваш бізнес
Згадайте процес знайомства з кимось, першу зустріч, співбесіду… З якими людьми Вам приємно спілкуватись, яким Ви схильні довіритись? І якщо Ви будете відверті самі з собою, то побачите, що Ви легше перейдете на бік вродливого незнайомця чи незнайомки. Можливо, я не відкрию для Вас істини, але принаймні зверну увагу на деякі важливі моменти управління і краси.
Читати далі →Керівники використовують технології Web 2.0
Якщо сучасна компанія прагне розвивати свої бренди та підвищувати прибуток, тоді їй не обійтися без переваг технологій Web 2.0. Розуміння специфіки таких технологій допоможе уникнути найбільш розповсюджених помилок та проблем, з якими постійно стикаються компанії, які працюють в час ери блогінгу та користувацького контенту, пише Silicon.com. Аналітик компанії Gartner Скот Нельсон (Scott Nelson) стверджує: „Користувачі можуть стати найстрашнішим „нічним жахом” для компанії, якщо вони поділяться своїм негативним досвідом, пов’язаним з останньою, в Інтернеті”.
Читати далі →