Що робить керівника по-справжньому хорошим? На це запитання на сторінках блога HBR спробував дати відповідь Роберт Саттон (Robert Sutton), професор менеджменту у Стенфордському університеті та автор відомої книги “Хороший бос, поганий бос” (Good Boss, Bad Boss). Роберт переконаний, що жодна навчальна програма та жоден популярний університет не здатен перетворити керівника на хорошого лідера, якщо йому не притаманний певний менталітет.
Читати далі →Категорія: Управлінський інструментарій
Управлінський інструментарій
Встигніть переписати свій сценарій
У 1994-му році, перебуваючи на навчанні у Відні по одній із програм Інституту Розвитку Світового банку, ми переглядали фільм “Чужі гроші” (“Other People’s Money”, США, 1991) як навчальний приклад. Відтоді фільм став для мене корисним кейсом, і досі залишається актуальним.
Читати далі →Правила ведення ефективних ділових переговорів
Сьогодні вашій увазі пропонується підбірка рекомендацій, запропонованих керівником продюсерського центру “Ройбер” Максимом Спиридоновим на його блозі Spiridonov.ru. Він ділиться правилами, які стануть в нагоді під час ведення ділових переговорів, особливо, якщо ви почуваєтесь не зовсім впевнено чи ще не маєте відповідного досвіду.
Читати далі →Ти – покидьок. Як про це правильно сказати
Двічі за останній тиждень я був утягнутий до дискусії щодо того, як правильно критикувати співробітників, або, точніше, їхні вчинки. Приводом до дискусії стала моя категорична незгода з “класичними”, чи, можливо, “загальноприйнятим” підходом щодо критики у процесі так званої “менеджерської взаємодії”.
Читати далі →П’ять секретів бізнес-успіху від Річарда Бренсона
Річарда Бренсона (Richard Branson), відомого підприємця, власника корпорації Virgin, епатажного мільярдера й автора кількох книг-бестселерів, часто запитують, чи не довідався він протягом своєї кар’єри якогось секрету або хоча б чіткої відповіді на питання про те, як успішно розвивати свій бізнес. Він витратив деякий час, щоб обміркувати, що характерно для успішних проектів Virgin і, головне, що пішло не так у випадках, коли вони зазнали невдачі. Отже, проаналізувавши 40 років своєї кар’єри в бізнесі, Бренсон сформулював п’ять “секретів”.
Читати далі →Оцінка результативності не працює
Покажіть мені одну людину, яка отримала користь від оцінки своєї результативності, і я покажу вам дев’ять, які не отримали, стверджує Ден Бобінскі (Dan Bobinski) на сторінках журналу Management Issues. Він наводить чотири основні причини, через які оцінка результативності виявляється неефективною.
Читати далі →Ікуджиро Нонака: Шлях створення знань
Сьогодні модно створювати команди по управлінню знаннями. Але, як правило, такі підрозділи виникають у рамках IT-департаментів. А цього недостатньо. Ікуджиро Нонака (Ikujiro Nonaka) у своїй книзі «Керований потік: теорія процесів у компанії, заснованої на знаннях» (Managing Flow: A Process Theory of the Knowledge-Based Firm) стверджує, що ті лідери, які використовують управління знаннями тільки як елемент IT, не до кінця розуміють, як взагалі виникають знання. Книги, що покриваються пилом на полках або вінчестер, забитий гігабайтами інформації, не представляють цінності – це зайвий баласт. Знання виникають у результаті взаємодії людей один з одним; вони немов перетікають від однієї людини до іншої.
Читати далі →Місія компанії: кілька яскравих прикладів
Горст Шульце (Horst Schulze), президент мережі готелів The Ritz-Carlton, якось сказав: “Аморально просити людей працювати без мети. І наш обов’язок допомогти їм її знайти”. Місія – це саме те, що наділяє змістом роботу компанії й робить співробітників більш цілеспрямованими…
Читати далі →Що «потрібно» й «не можна» в організаційних змінах
Росс Доусон (Ross Dawson), спікер, автор кількох бестселерів, президент консалтингової компанії Advanced Human Technologies, пропонує вашій увазі список із 10-ти «так» і «ні» в організаційних змінах, яким він поділився з читачами у своєму блозі.
Читати далі →Секрети успіху або 6W корпоративного росту
Для того, щоб успішно управляти операціями, достатньо відповісти на 5W питань: Who? What? Where? When? HoW? – Хто? Що? Коли? Де? Коли? Як? Якщо ж ви хочете створити успішний бізнес, вам необхідно додати до стандартного 5W-набору операціоніста ще одне “W” – Why? – Навіщо?
Читати далі →