Білл Гейтс – людина, яка не потребує представлення. Ставлення до нього людей варіюється від різко негативного (аж до ненависті, «Microsoft – імперія зла») до надзвичайно захопленого. Але якщо відкинути емоційний контекст і зосередитися на управлінських принципах, якими він керується в бізнесі й не тільки, то нам відкриються деякі цікаві, хоча і дуже прагматичні, речі.
Читати далі →Категорія: Управлінський інструментарій
Управлінський інструментарій
Менеджмент, конфлікт інтересів, довіра й Адізес
Ось моє питання на сьогодні – як зробити так, щоб кожен співробітник мислив і приймав рішення так само, як я – власник підприємства? Не більше, не менше. Як зробити так, щоб у кожному кроці найманий співробітник ставив в основу інтереси організації вище особистих, тимчасових?
Читати далі →Чим повинен займатися лідер?
Більшість людей стереотипно вважають, що лідер компанії, повинен в першу чергу дбати про зростання прибутків компанії. До певної міри це дійсно так. Втім, основна роль лідера полягає у впливі на настрій та відчуття людей, допомозі в реалізації їхнього потенціалу, тощо, переконані автори блога Teen Biz.
Читати далі →Поради від спортивного тренера, які можуть бути застосовані в бізнесі
“Навіть якщо ваша організація буде переповнена талантами – перемога не завжди буде перебувати під вашим контролем. Не існує гарантії, не існує стовідсотково дієвої формули успіху. Все зводиться до пошуку нових рішень, які підвищують ваші шанси на домінування. І якщо ви навчитеся робити це – тоді результат не змусить себе чекати”, – стверджує Біл Волш (Bill Walsh), знакова фігура в історії NFL, який без перебільшення перевернув історію американського футболу.
Читати далі →Як еволюціонував менеджмент у XX-му столітті
Зростання зв’язку між всіма аспектами діяльності організації: виробничої, фінансової, маркетингової, соціальної та інших, а також розширення, ускладнення та інтенсифікація внутрішніх та зовнішніх стосунків призвело до формування в середині XX-го століття так званого системного підходу, який набув важливого значення для прийняття управлінських рішень. Коротко про еволюцію цього підходу пишуть в блозі Teen Biz.
Читати далі →Десять інгредієнтів менеджменту змін
Управління змінами – одне з вічних питань. Ця тема часто піднімається, але рідко належним чином розробляється. Ян Гурвеннец (Yann Gourvennec), директор Visionary Marketing, який має 20-річний досвід у маркетингу, інноваціях і розвитку бізнесу, склав список із десяти інгредієнтів, найбільш, на його погляд, важливих і термінових, якщо ви хочете впровадити нове в компанії. Список заснований на його власному досвіді управління змінами в компаніях у різних куточках світу.
Читати далі →Принципи Harley-Davidson або Як залучити персонал у справи компанії
Навіть людина, дуже далека від світу моторів, не може приховати відвертий інтерес до культових мотоциклів Harley-Davidson. Сотні тисяч людей в усьому світі емоційно пов’язані з Harley-Davidson настільки, що роблять татуювання з логотипом цієї компанії-легенди. Хто ще з ділового світу може похвалитися настільки відданими споживачами?! Однак кожна бізнес-легенда ґрунтується на праці багатьох людей. Вашій увазі пропонуються принципи, які сповідує Harley-Davidson для залучення персоналу в справи компанії.
Читати далі →«Джем» або Нестандартне мислення
Головною проблемою, з якою зіштовхуються сьогодні лідери підприємництва, є створення стійких бізнес-концепцій і стратегій, що не піддаються копіюванню, з урахуванням необхідності проявляти реактивність, – стверджують автори книги “Сценарне планування” Матс Ліндгрен і Ханс Бандхольд. Спільна джазова імпровізація («джем») є чудовою метафорою, щоб показати, яка поведінка необхідна організації для досягнення цієї мети.
Читати далі →10 типових помилок керівників
Доктор Шайлеш Такер (Shailesh Taker), консультант з управління, тренер та наставник, переконаний, що керівникам притаманні десять типових помилок, які суттєво знижують їхню ефективність та результативність компаній, в яких вони працюють. Доктор ділиться цими помилками у своєму блозі.
Читати далі →Філософія Кайдзен: безперервне вдосконалювання, відданість і простота
На передових японських фірмах кожен співробітник вносить він кількох десятків до кількох сотень рацпропозицій у рік, і практично всі рацпропозиції реалізуються, причому дуже швидко. Як їм це вдається? Вся справа у філософії Кайдзен – безперервного вдосконалювання й росту, що лежить в основі успіху японських фірм.
Читати далі →