Завдання
Розробіть по два індикатори, які б відбивали досягнення визначених
у результаті маркетингового аудиту критичних факторів успіху (КФУ) на підприємстві.
Вкажіть: які індикатори можуть бути використані на більшості інших
підприємств, які відбивають саме специфіку даного (іншими словами, працюють
на його конкурентну перевагу).
Коротка інформація про підприємство /умовно назвемо «Фреза»/: Підприємство
займає лідируюче положення на національному ринку інструментів. Щорічне зростання
компанії в середньому — 50 %. Виходить на «західні ринки». Корпоративна
стратегія підприємства: агресивне зростання. Домінантна стратегія конкуренції
в сегментах споживачів (бізнес-стратегія підприємства) на національному
ринку: широка диференціація по якості та сервісу. Передбачувана стратегія
конкуренції на «західному» ринку (західна Європа): концентрація на сегментах
споживачів, для яких значущою споживацькою властивістю є ціна. Важливо,
що наступною важливою споживацькою якістю є вага торгової марки. Тому, підприємство
активно працює з брендованими виробниками та ділерами аналогічної продукції
(розгляд варіанту лізінгу торгової марки).
Споживацький сегмент
|
Стратегічні цілі /результат маркетингових досліджень/
|
Критичні фактори успіху в сегменті
|
Національний ринок: |
№1
|
Утримання частки в сегменті № 1 |
Найкраща якість
Високий рівень сервісу |
№2
|
Збільшення частки ринку в сегменті
№ 2 |
Низька ціна
Середня якість |
№3
|
Входження в сегмент
№ 3 |
Найнижча ціна |
«Західний ринок» |
№4
|
Входження в сегмент
№ 4 |
Низька ціна
Вага торгової марки |
Враховуючи важливість теми, як альтернативу, ми пропонуємо Вам розробити
стратегічні цілі та відповідні індикатори для Вашої компанії. Форма для
заповнення надана в кінці завдання.
Система індикаторів ведення бізнесу Компанії «Фреза»
Система індикаторів ведення бізнесу Вашої Компанії
Назва компанії:___________________________________________________
Корпоративна стратегія:___________________________________________
Бізнес-стратегія:__________________________________________________
|