The Leadership Grid: як підвищити командну взаємодію

Розділ: Управління змінами
Автор(и): Діана Чернявська, Анна Глива
Джерело: kmbs
розміщено: 28.04.2011
звернень: 11081

    Згадуючи останні кілька років, я розумію, що ми досягли великих успіхів. Ми діяли відповідно до принципів концепції Grid. Наші цілі на майбутнє амбітні. Вони можуть бути досягнуті тільки шляхом створення такої культури компанії Newmarket, яка буде розширювати права й можливості, стимулювати і винагороджувати креативність й здатність людей вирішувати проблеми.
    Боб Хорган, генеральний директор,
    Newmarket Software Systems, США

Позитивний і продуктивний процес управління змінами є визначальним фактором для зростання у сучасних жорстких конкурентних умовах ринку. Методологія Grid забезпечує максимальне розкриття і збагачення можливостей окремих осіб, груп і організацій, спрямованих на підвищення продуктивності в процесі змін.

"Ми спробували десяток ініціатив та різних підходів щось змінити протягом останніх чотирьох років, і нічого, здається, так і не сприяло процесу впровадження змін". Якщо вам ці слова знайомі, ви не самотні. Можливо деякі ініціативи організаційних змін були невдалими, але скоріше за усе невдалими були спроби здійснення цих змін. Для досягнення успіху організаційні зміни повинні охоплювати шість основних критеріїв.

  1. Залучення усіх рівнів управління організації.
  2. Володіння певними навичками та інструментами впровадження змін.
  3. Ефективна командна взаємодія.
  4. Внутрішня ініціатива і підтримка команди.
  5. Можливість виміряти ініціативи змін.
  6. Орієнтація на довгостроковий результат.

Багато лідерів віддають більшу частину свого часу спробам впровадити такі ініціативи , але багато з них не спрацьовують. Реальність така, що опір змінам в організації є потужним, і може перешкодити втілити найкращі наміри і добре сплановані ініціативи щодо змін . Опір змінам — питання, яке жодна організація не може дозволити собі ігнорувати сьогодні. Більше 40 років досліджень довели, що підхід який пропонує Grid — це ефективний стратегічний інструмент, що спрямований на продуктивне впровадження змін. Використовуючи системний підхід і перевірену часом методологію, організація може успішно визначити і досягти стандартів високої майстерності.

Сучасний світ вимагає від організацій високого рівня командної взаємодії, оскільки максимально ефективного використання ресурсів вже недостатньо. Компанії вимагають, щоб люди робили більше з меншими витратами. І командна синергія — це єдиний спосіб досягнення успіху. Найбільш продуктивні команди характерні тим, що мають високий рівень взаємодії завдяки тому, що сповідують спільні цінності, довіряють один одному і сфокусовані на досконалості.

Дуже часто люди працюють разом протягом багатьох років, не обговорюючи фундаментальні цінності організації лише через те, що мають різне розуміння спільних понять, які вони використовують щодня .

Методологія Grid забезпечує структуровану систему для оцінки таких нематеріальних активів організації як поведінка людей і командна взаємодія. Кожен етап діяльності команди вимірюється, тому учасники можуть об'єктивно порівнювати поставлені цілі з результатами і таким чином вдосконалювати процес взаємодії.

Конструктивна критика стає найціннішою навичкою для розуміння того, наскільки ефективно люди працюють разом. Учасники починають розуміти як динаміка командної роботи впливає на особистісну та командну ефективність.

Компанія Grid International була заснована у 1961 році двома вченими-новаторами у сфері професійної підготовки і розвитку організації — доктором Робертом Блейком і Джейн Мутон. З моменту створення діяльність їх компанії була присвячена розвитку таких організацій, в яких люди будуть відчувати глибоку особисту зацікавленість і прихильність задля досягнення досконалості. Методологія The Leadership Grid була перекладена на більш ніж 16 мов, а сам підхід довів свою ефективність незалежно від галузі, країни або культури. Сьогодні мережа нараховує приблизно 40 асоційованих офісів по всьому світу, які проводять і поширюють методологію Grid серед організацій, які працюють у різних галузях. Основоположні принципи Блейка і Мутон витримали випробування часом і довели свою актуальність сьогодні — в умовах конкурентоспроможного робочого середовища, де комунікація і прихильність до організації мають життєво важливе значення для досягнення успіху цілої компанії.

Методологія Grid застосовується на усіх рівнях організації і на різних етапах її розвитку. На індивідуальному рівні учасники розвивають лідерські навички і вміння працювати в команді. Після цього учасники можуть застосовувати здобуті навички у своєму робочому середовищі, розвиваючи і зміцнюючи свою особисту відданість справам організації.

Динаміка командної роботи: R1 Resources (ресурси), R2 Relationships (стосунки), R3 Results (результати)

Методологія Grid дає можливість оцінити кількісно такий аспект людського фактору як командну взаємодію для досягнення ефективних результатів. Щоб зрозуміти, як індивідуальна поведінка впливає на досягнення цілої команди, ми повинні спочатку зрозуміти динаміку спільної роботи. Кожна командна робота включає в себе взаємодію трьох основних складових:

  • R1 Resources (ресурси) — людські ресурси (освіта, професійна підготовка, досвід, навички, ентузіазм і впевненість у собі), а також матеріальні ресурси (бюджет, час, капітал, виробничі потужності і обладнання).
  • R2 Relationships (взаємовідносини) — наскільки ефективно люди працюють разом як одна команда, щоб використовувати ресурси, виявлені на етапі R1.
  • R3 Results (результати) — результати діяльності, які можна побачити, відчути чи виміряти.

Динаміка командної роботи: 3Rs

Рис.1. Динаміка командної роботи: 3Rs

Включає багато різних показників, таких як прибуток, плинність кадрів, збільшення чи зменшення капіталу тощо.

Найбільш критичним фактором у процесі спільної роботи є етап R2, під час якого члени команди перетворюють ресурси у матеріальні результати. І саме методологія Grid досліджує шляхи спільної взаємодії на цьому етапі, який є визначальним для ефективних результатів, незалежно якості і кількості ресурсів на початку на етапі R1.

Так само, як принципи математики допомагають виміряти ресурси на етапі R1 і результати на етапі R3, Grid надає інструментарій для розуміння та вимірювання взаємодії та поведінки на етапі спільної роботи R2.

Найкраща освіта, найбільш дороге обладнання і навіть необмежена кількість ресурсів ніколи не дозволять реалізувати потенціал організації, якщо люди у цій організації не можуть результативно взаємодіяти.

Підготували: Діана Чернявська і Анна Глива.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ НА ТЕМУ:
Сьоме чуття. Влада, багатство і виживання в епоху мережСьоме чуття. Влада, багатство і виживання в епоху мереж
Оригінали. Як нонконформісти рухають світОригінали. Як нонконформісти рухають світ
Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компаніїДилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)