Чотири ключові кроки до впровадження організаційних змін

Розділ: Управління змінами
Автор(и): Алан Штайн-молодший (Alan Stein, Jr.)
розміщено: 31.05.2024
звернень: 4752

Алан Штайн-молодший (Alan Stein, Jr.), коуч із підвищення результативності, досвідчений ключовий спікер та автор, пропонує чотири ключові кроки до впровадження організаційних змін, які дозволять вашій команді та бізнесу продовжувати адаптуватися, акліматизуватися та розвиватися.
Чотири ключові кроки до впровадження організаційних змін У сучасному мінливому середовищі здатність долати труднощі та ефективно адаптуватися до змін — це різниця між компанією, яка ледве виживає... і компанією, яка з ентузіазмом процвітає.

Споживчі очікування, технологічний прогрес, припливи і відпливи світової економіки змінюються так швидко, що для довгострокового успіху недостатньо мати добре продуману бізнес-модель, популярну торгову марку та надійний продукт чи послугу.

Для поступового завоювання частки ринку лідерам необхідно усвідомлювати себе (і свою команду), навчитися рефлексувати та швидко адаптуватися, а також створити безпечну, інклюзивну високопродуктивну культуру з повною підтримкою та вірою в себе.

Нижче — чотири ключові кроки до впровадження організаційних змін, які дозволять вашій команді та бізнесу продовжувати адаптуватися, акліматизуватися та розвиватися в новому постпандемічному світі.

1. Визначте кореневі проблеми

Усвідомлення — це завжди перший крок. Ви ніколи не виправите те, про що не знаєте, і ніколи не покращите те, про що не пам’ятаєте.

Підсумок — ви не можете змінити те, чого не бачите (або не хочете бачити).

Це вимагає чесності, вразливості та сміливості (три життєво важливі риси для кожного керівника).

Коли з’являється будь-яка проблема, що створює дисфункцію на робочому місці, її потрібно вирішувати негайно. Проблеми, які ігноруються, не зникають за помахом чарівної палички!

І в багатьох випадках ця проблема є лише симптомом, а не першопричиною. Швидше за все, це лише верхівка айсберга, ознака набагато глибшої проблеми.

Отже, перш ніж почати працювати над її вирішенням, потрібно визначити першопричину.

Єдиний спосіб зробити це ефективно — продемонструвати щиру зацікавленість і непідробну турботу про людей у вашій команді, запитавши їх про їхнє бачення того, що насправді відбувається у вашій організації. Кожен член вашої команди має унікальну точку зору, яка може бути безцінною при виявленні кореня проблеми. Як керівник, ви маєте лише одну перспективу (або точку зору), якої в багатьох випадках недостатньо.

Якщо ваша команда бачить у вас лише свого боса, а не чуйну, співчутливу людину... їм може бракувати довіри, віри та впевненості, щоб відкрито ділитися з вами своїми думками. Вони можуть за замовчуванням говорити вам те, що, на їхню думку, ви хочете почути, а не правду.

Тому ви не можете дозволити собі покладатися лише на статистику та дані. Як тільки ви почнете приділяти більше уваги своїм людям, а не цифрам, ви отримаєте більш цінну інформацію, ніж будь-які графіки чи діаграми.

Регулярно спілкуйтеся зі своєю командою, активно прислухайтеся до того, що вони говорять, і зосередьтеся на вирішенні тих питань, які вони визначають як проблеми. Чи турбує їх щось, про що ви не знаєте? Їм бракує комунікації, згуртованості чи взаємодії? Чи відчувають вони підтримку? Їх цінують? Чи вважають вони, що роблять максимальний внесок у команду на своїй посаді? Чи є у них проблеми з конкретним членом команди?

2. Візія кращого майбутнього

Як керівник, ви мусите визнати, що ваша головна роль полягає не в тому, щоб гасити пожежі (реагувати), а в тому, щоб зменшити ймовірність того, що вони взагалі виникнуть (діяти на випередження)!

Коли ви проактивно розпізнаєте першопричину поширених проблем, ви можете врятувати себе — і свою команду — від величезної кількості стресу та конфліктів.

Ви повинні мати чітке уявлення про візію, місію, мету, стандарти та основні цінності вашої команди... і формулювати, зміцнювати та підкреслювати їх кожного... божого... дня.

Не може бути ніякої розмитості чи двозначності.

Нечіткі візії призводять до нечітких результатів.

Якщо щось важливе, про це потрібно говорити кожного дня. А що може бути важливішим за візію, місію, мету, стандарти та основні цінності вашої команди?

Але не просто говоріть про це, а будьте цим. Переконайтеся, що як керівник ви моделюєте поведінку, яку хочете бачити у своїй команді. Зрештою, ви не можете очікувати цього від своєї команди, якщо не очікуєте цього від себе.

Позиція «робіть, як я кажу, а не як я роблю» — це найшвидший спосіб підірвати ваш авторитет.

Чітко визначте, куди рухається команда, і так само чітко визначте, як ви збираєтесь туди потрапити! Переконайтеся, що кожен член вашої команди знає свою роль, приймає свою роль і є зіркою у своїй ролі, а також точно знає, як його робота вписується в загальну картину.

Потім створіть культуру підзвітності, де кожен член команди знає, що притягнення когось до відповідальності — це те, що ви робите для них, а не те, що ви робите по відношенню до них.

Все це починається з чіткої візії!

3. Відкритість до адаптації

Найефективніші лідери — як у спорті, так і в бізнесі — докладають зусиль, щоб прихилитися до змін і прийняти їх, а також мають високу відкритість до адаптації.

Вони завжди прагнуть рости, вдосконалюватися і розвиватися.

Вони ніколи не чіпляються за архаїчні ідеології на кшталт: «ми завжди так робили».

Вони впроваджують інновації, вони гнучкі і не прив’язуються назавжди до якогось процесу чи системи.

Реальність така, що кожен аспект нашого світу стрімко змінюється прямо на наших очах — хочемо ми того чи ні.

Замість зациклюватися на тому, що ми не можемо контролювати (обставини та події), елітні лідери зосереджують усю свою увагу на тому, як на це реагувати.

«Ви не можете змінити хвилі, але ви можете навчитися серфінгу!»

Зміни ніколи не бувають легкими, і для того, аби визнати, що деякі з ваших попередніх підходів більше не слугують вам (або вашій команді), потрібні самосвідомість, смирення та сміливість.

Відкритість до постійної адаптації вашого підходу змінює правила гри.

4. Розробіть практичну стратегію

Після того, як ви визначили кореневі проблеми, створили візію кращого майбутнього і відкрито готові адаптуватися... вам потрібно зв’язати все це воєдино і розробити практичну стратегію організаційних змін, які ви хочете впровадити.

Як-то кажуть: «Не планувати — значить планувати невдачу».

Існує причина, чому ця приказка існує довше, ніж я дихаю... це правда!

Це останній крок, який переносить вас від мрій та обговорень до виконання та реалізації.

Я часто порівнюю роль спортивного тренера або бізнес-лідера з роллю диригента оркестру. Ваша робота полягає в тому, щоб кожен грав на своєму інструменті якнайкраще і робив це в ритмі з групою... щоб в результаті вийшла прекрасна симфонія.

Але є один дуже важливий нюанс, який зазвичай залишається непоміченим. Диригент завжди на один такт попереду!

Це тому, що диригент — це той, хто має повний набір вказівок для кожного інструменту, і, даючи такт раніше, ніж планує кожен музикант, він готує їх до того, який такт буде наступним.

Той самий принцип застосовується і в бізнесі — ви маєте бути далекоглядним лідером, який знає кожен аспект музики, щоб збалансувати динамічні зміни темпу і змусити всіх грати на своїх інструментах якнайкраще.

І так само, як ноти пишуться до того, як їх починають грати, вам потрібно заздалегідь створити практичну стратегію... не намагайтеся робити це на ходу! Уявляєте, як би звучала симфонія, якби кожен музикант не дотримувався плану? Якби всі вони просто взяли свої інструменти і почали грати, що захочуть і як заманеться?

Отже, напишіть музичну партитуру, яку ви хочете, щоб ваша команда виконувала.

Потім чітко донесіть це до них.

Поставте їх на правильні позиції, щоб максимізувати їхні таланти/сильні сторони, щоб вони могли робити максимальний індивідуальний внесок.

Переконайтеся, що ваш план узгоджується з візією, місією, метою, стандартами та основними цінностями вашої команди... і будьте готові переглянути кожен із цих кроків, коли ви натрапите на перешкоду.

Ілюстрація: limra.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ НА ТЕМУ:
Змінюється все. Капіталізм проти кліматуЗмінюється все. Капіталізм проти клімату
Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компаніїДилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії
Міфи про охорону здоров’я. Як не помилитися, реформуючи медичну системуМіфи про охорону здоров’я. Як не помилитися, реформуючи медичну систему

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)