AI Factory: як масштабно використовувати штучний інтелект

Розділ: Інформаційні технології
Автор(и): Максиміліан Штайнбах (Maximilian Steinbach)
розміщено: 12.07.2024
звернень: 3829

Як AI Factory може стати ключем до експоненціального зростання та інновацій для вашої організації? У це питання занурюється Максиміліан Штайнбах (Maximilian Steinbach), старший менеджер з інтелектуальної автоматизації у швейцарському представництві Accenture.
AI Factory: як масштабно використовувати штучний інтелект Уявіть, як ви перетворюєте свою організацію на потужний центр обробки даних, де кожен відділ може використовувати безмежний потенціал штучного інтелекту (ШІ). З появою генеративного ШІ (GenAI) структурований і впорядкований підхід до використання всієї потужності ШІ стає неминучим. Інтегрована AI Factory (ШІ-фабрика) перетворює це бачення на реальність. Централізувавши можливості ШІ, ви зможете досягти безпрецедентних інновацій, ефективності та масштабованості. Цей перехід до інтегрованої структури не тільки модернізує вашу організацію, але й демократично відкриває доступ до передових послуг ШІ для всіх відділів. Попрощайтеся з розрізненими локальними рішеннями та привітайте централізований підхід до моделей штучного інтелекту, що постійно вдосконалюються.

Насичення вашого бізнесу штучним інтелектом

Інтеграція послуг штучного інтелекту в централізовану (хмарну) платформу зробить революцію у веденні вашого бізнесу. AI Factory пропонує готові та індивідуальні ШІ-моделі для інтелектуальної обробки тексту, мови, зображень, аудіо та відео.

Ще більше варіантів використання можна охопити за допомогою великих мовних моделей (LLM), таких як OpenAI, що ще більше підвищує цінність ваших даних. Сьогодні хмарні провайдери пропонують різноманітні сервіси для підтримки інтелектуальної обробки даних — від їх отримання, обробки та надання доступу до сервісів або бізнес-додатків — таким чином, надаючи інформацію, яка раніше була невідома. Ціннісний підхід до вибору варіантів використання полегшує відбір пріоритетних кейсів, замість того, щоб створювати наступний найкращий пілотний проєкт. ШІ-фабрика дозволяє з самого початку враховувати питання безпеки, етики та комплаєнсу, управління змінами та відповідального ШІ.

Що таке AI Factory?

Фабрика штучного інтелекту — це центр передового досвіду, побудований на технічних рівнях, в основі якого лежать готові та кастомні ШІ-сервіси, що надають доступ до інтелектуальних послуг кожній людині та додатку у вашій компанії. ШІ-сервіси знаходяться в центрі AI Factory для масштабного управління моделями глибокого (DL) і машинного навчання (ML). Технічні можливості розділені на три рівні і стисло описані нижче.

Рівень доступу

  • Забезпечення доступу кінцевих користувачів до ШІ-сервісів через бізнес-додатки (наприклад, «інтелектуальний пошук» в офісних додатках) або портали користувачів.

  • Надання інтерфейсів API для демонстрації сервісів і моделей ШІ, що забезпечує легку інтеграцію з додатками та системами.

  • Використання архітектури (мікросервісів) для забезпечення модульності, масштабованості та зручності обслуговування сервісів ШІ, а також інструментів контейнеризації, таких як Docker (включно з платформами оркестрування, такими як Kubernetes), для ефективного управління сервісами.

Рівень обробки

  • Сьогодні когнітивні сервіси інтегровані в хмарні платформи більшості хмарних провайдерів, пропонуючи інтелектуальну обробку зображень, мови, мовлення, документів і відео «з коробки».

  • Для реалізації сценаріїв використання, специфічних для вашого бізнесу, необхідно розробити власні ШІ-моделі інтелектуальної обробки даних, специфічних для вашого домену (наприклад, зображення, пов’язані з виробництвом, для виявлення несправностей).

  • Із розвитком генеративного ШІ великі мовні моделі стають все більш і більш неминучими для створення контенту на основі ШІ.

Рівень даних

  • Визначте та інтегруйте різні джерела даних, включаючи внутрішні бази даних, зовнішніх постачальників даних, пристрої Інтернету речей і веб-дані, і зберігайте їх у масштабованих і гнучких рішеннях на кшталт озер даних (наприклад, Azure Data Lake) і сховищ даних (наприклад, Google BigQuery).

  • Впроваджуйте надійні конвеєри прийому даних для обробки пакетних і потокових даних і використовуйте процеси ETL (Extract, Transform, Load) та інструменти, такі як Apache Kafka, щоб забезпечити їх безперебійний потік.

  • Впроваджуйте методи очищення даних для видалення шуму, обробки відсутніх значень і виправлення невідповідностей, а також використовуйте інструменти трансформації даних для їх нормалізації, агрегування та форматування для обробки ШІ.

AI Factory: фундамент і технічні можливості

AI Factory: фундамент і технічні можливості

Важливо, щоб технічні рівні були вбудовані в центр передового досвіду і підтримувалися фундаментом можливостей, щоб забезпечити ефективну і масштабовану реалізацію сценаріїв використання AI Factory, орієнтованих на бізнес. ШІ-фабрика допомагає відділам отримувати вигоду від варіантів використання, розроблених в інших сферах, і забезпечує використання синергії, а не просто розробку чергового пілотного проєкту.

Які переваги це дає?

Перехід на централізовану модель доступу до послуг штучного інтелекту дає змогу всім співробітникам вашої організації використовувати потенціал даних і реалізовувати інтелектуальні сценарії використання в реальному часі. Ця модернізація приносить цифрові інновації в усі ваші відділи, оптимізуючи операції та підвищуючи прибутковість. Крім того, ви зможете розкрити величезний потенціал неструктурованих «темних» даних, які інакше залишилися б невикористаними. І останнє, але не менш важливе: насолоджуйтеся економічною ефективністю інфраструктури «як послуга», що усуває потребу в громіздкому локальному обладнанні та програмному забезпеченні.

Висновок

Централізація ваших можливостей штучного інтелекту за допомогою інтегрованого Центру передового досвіду (CoE) ШІ — це не просто крок, а гігантський стрибок на шляху до того, щоб стати організацією, керованою даними. Долаючи проблеми розрізнених локальних рішень, ви відкриваєте двері у світ спрощених операцій, ефективного прийняття рішень і безпрецедентних інновацій. Добре структурований CoE сприяє ощадливому управлінню, кращому використанню штучного інтелекту і, що найважливіше, робить його доступним для всієї організації. Таким чином, створивши фабрику ШІ для масштабного управління даними, моделями й сервісами інтелектуальної обробки даних, ви даєте можливість кожному співробітнику використовувати ШІ-технології на благо вашого бізнесу.

За матеріалами "The AI Factory: How to leverage AI at scale".

Ілюстрація: fierce-network.com>



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ НА ТЕМУ:
Машина, платформа, натовп. Як приборкати наше цифрове майбутнєМашина, платформа, натовп. Як приборкати наше цифрове майбутнє
AI. Наддержави штучного інтелекту. Китай, Кремнієва долина і новий світовий ладAI. Наддержави штучного інтелекту. Китай, Кремнієва долина і новий світовий лад
Друга епоха машин. Робота, прогрес та процвітання в часи надзвичайних технологійДруга епоха машин. Робота, прогрес та процвітання в часи надзвичайних технологій

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)