Віртуальні, створені комп'ютером світи здатні змінити способи взаємодії між людьми та бізнесом.
Дослідження, проведене консалтинговою компанією Deloitte, виявило, що віртуальні світи, які раніше вважалися сферою комп'ютерних гіків та тінейджерів, сьогодні набирають все більшої популярності і вже найближчим часом можуть стати цікавими для бізнесу. Віртуальні світи запропонували людям нові способи соціалізації, розваг, інновацій та різноманітних транзакцій. І, разом зі зростанням можливостей та підвищенням популярності, вони стають все більш цікавими для бізнесу.
Втім, входження до "віртуального всесвіту" може видатися для багатьох компаній не таким вже й простим процесом. Адже вони звикли до традиційних моделей взаємодії та можуть почувати себе не дуже зручно у мінливій реальності віртуальних світів, стверджують представники Deloitte.
"Віртуальні світи пропонують можливості, які здатні принести бізнесові дуже велику корись. Але все залежатиме від того, наскільки рано бізнес помітить ці можливості та захоче скористатися ними", — розповідає авторка дослідження Камалес Ларді (Kamales Lardi).
Лише дуже незначна кількість компаній сьогодні розуміють яким чином оцінювати потенціал інвестицій у віртуальні світи. Багато з них лише з обережністю перевіряють грунт у новій сфері. При цьому аналітики та дослідники прогнозують швидкий злет віртуальних світів та входження до них провідних світових компаній.
"Для розвитку стратегії, яка б цілковито відповідала потребам споживачів у новому віртуальному середовищі, компаніям насамперед слід «відчути» віртуальний ринок та його користувачів", — робить висновок Ларді.