Fast Company: Найінноваційніші компанії світу 2023 року
Видання Fast Company оприлюднило черговий список найбільш інноваційних компаній світу (The World’s Most Innovative Companies of 2023). Окрім традиційного рейтингу 50 найінноваційніших компаній, цього року дослідження охопило 540 організацій, які представляють 54 галузі, включаючи штучний інтелект, доповнену та віртуальну реальність, ігри та багато іншого.
«Найбільш інноваційні компанії 2023 року», остаточний літопис новаторських ідей, що трансформують бізнес і суспільство, від Fast Company, на 100% створений людьми. Можливо, автори рейтингу й запитували ChatGPT — чат-бота зі штучним інтелектом, створеного компанією №1 у списку, OpenAI, — про певні компанії, але лише тому, що хотіли побачити, як він відповість.
OpenAI — лише один із прикладів того, як досягнення в галузі штучного інтелекту переосмислюють бізнес: від пошуку ліків (DeepMind) до офісної роботи (Canva) та безпеки (Robust Intelligence). Але цей рейтинг — а також 54 списки, що відображають 10 найінноваційніших організацій у різних галузях, від рекламного бізнесу до сфери праці, — демонструють надихаючі, глибокі історії, що виходять далеко за межі поточних актуальних тем.
Охорона здоров’я стає більш справедливою — для трансгендерів (Folx Health), жінок (Maven Clinic), дітей (Hazel Health) та пацієнтів із низьким рівнем доходу (Cityblock Health) — завдяки компаніям, які пристосовують свої пропозиції до потреб спільнот, що традиційно не отримували належного обслуговування.
Культові бренди змінюють способи комунікації з шанувальниками, надаючи більше влади творцям і встановлюючи зв’язок із культурою (McDonald’s, Tiffany & Co.), тоді як весь світ ресторанів і споживчих товарів перевтілюється, ставлячи в центр уваги контент (MrBeast).
На нашій Землі укріплюють ґрунт (Regrow Ag), жертви кліматичних катастроф тепер можуть отримати мобільну мережу, щоб пережити збої (Sesame Solar), а один із найвпливовіших світових брендів, Patagonia, зробив планету своїм єдиним акціонером (Holdfast Collective).
Тим часом у космосі державні та приватні організації (NASA, Axiom Space) розширюють межі можливого на орбіті.
Нарешті, мистецький колектив (Mschf) зі знанням справи коментує культуру споживання та бізнесу.
«Ми сподіваємося, що ці переможці надихнуть вас так само, як і нас, коли ми їх обирали», — резюмує дослідницька команда Fast Company.