Рекламний ринок відходить від традиційних засобів реклами
Корпорація VeriSign, реєстратор доменних імен у зонах .com та .net, опублікувала статистику по світовому ринку доменних імен за 2-й квартал 2005-го року. За оцінками VeriSign, загальна кількість зареєстрованих доменів сягнула безпрецедентно високого рівня в 82,9 млрд. У порівнянні з першим кварталом 2005-го року ріст склав 8%, а в порівнянні із другим кварталом 2004-го року — 28%.
Ріст кількості звернень до веб-сторінок і загальної кількості користувачів в інтернеті викликав збільшення обсягів реклами в Мережі, зокрема, рекламного ринку PPC (Pay Per Click). Це стало основною причиною збільшення кількості нових доменів. Прогнозований ріст доходу від реклами в Мережі в 2005-му році складе 34%, а на ринку пошукових систем — 33%. За оцінками Forrester, ріст відбувається по мірі того, як рекламний ринок відходить від традиційних засобів реклами на користь мережевого маркетингу.
Як затверджують аналітики, те, що люди все більше часу проводять в інтернеті, говорить про те, що реклама в Мережі стає перспективнішою. На сьогоднішній час рекламодавці витрачають 25% своїх грошей на рекламу по телебаченню і тільки 4% — на рекламу в Мережі. Проте, майже 85% рекламодавців в 2005-му році планують збільшити статтю витрат на рекламу в Мережі та знизити статті витрат на традиційний маркетинг.
Зараз домени в зоні .com становлять 47% всіх зареєстрованих доменів. Домени першого рівня, закріплені за країнами (наприклад, .de (Німеччина), .uk (Великобританія), .br (Бразилія)) всі разом становлять 35% від загальної кількості доменів. За ними йдуть домени в зоні .net — їх 7%. Інші домени першого рівня (наприклад, .org, .biz., .info та .name) зараз становлять 11% від загальної кількості.
Переважна більшість власників доменів, зареєстрованих на юридичних осіб, упевнені в тім, що інтернет допомагає розвитку їхнього бізнесу. Серед європейців 71% вважають, що інтернет відіграє важливу роль у просуванні їхнього бізнесу, серед громадян азіатських країн у цьому впевнені 67%, серед громадян Північної Америки — 58%.