Працівники вимагають кращого ставлення від роботодавців
Enron та інші корпоративні скандали призводять до зміни ставлення роботодавців до етики власної компанії. Такі дані нового дослідження.
Дослідження, проведене консалтинговою компанією ISR включило в себе понад 200 тис. працівників США і звернулося до питань чесності, соціальної відповідальності та корпоративних цінностей. Дослідження також звернуло увагу на вплив уваги ЗМІ на корпоративні етичні скандали.
Протягом 2001-2005 років довіра працівників до компаній зросла доволі значно — на 11%. Інші дані вказують на підвищений інтерес до таких категорій, як соціальна відповідальність та корпоративна етика.
З 2001-го року на 7% зросла кількість респондентів, які ствердно відповідають на питання: "Чи Ваша компанія соціально відповідальна за її персонал?" Водночас на 4% (із 78% до 82%) зросла повага працівників до корпоративних цінностей компанії.
Працівники говорять також про більшу відповідність між управлінською діяльністю компанії та заявленими корпоративними цінностями. Цей показник зріс із 60% у 2001-му до 65% у 2005-му році.
"Всі ці дані дають можливість бути оптимістично налаштованими щодо покращення корпоративної етики", — стверджує виконавчий директор ISR Adam Zuckerman.