Роботодавцям час «полюбити» соціальні медіа
Замість того, щоб максимально обмежити рівень використання працівниками нових соціальних медіа та технологій Web 2.0, роботодавцям слід замислитися, яким чином ці технології здатні допомогти створенню лояльних робочих спільнот, підвищити рівень мотивації та сприяти комунікації.
Дослідження, проведене консалтинговою компанією Watson Wyatt, доводить, що роботодавці втрачають безліч можливостей, коли відмовляються використовувати феномен технологій соціальних медіа на свою користь. На думку дослідників соціальні мережі мають неабиякий потенціал для підвищення рівня мотивації працівників.
Сьогодні більшість компаній фокусується виключно на ризиках, які несуть у собі соціальні медіа. Менеджери бояться, що свобода у створенні контенту, надана працівникам, може обернутися проти компанії. ІТ-відділи деяких компаній навіть свідомо блокують доступ співробітників до найбільш популярних зовнішніх інструментів соціальних медіа.
Втім, "при правильному використанні соціальні медіа можуть допомогти компанії досягнути своєї першочергової комунікаційної мети — суттєво підвищити рівень мотивації співробітників", — переконаний Майкл Руднік (Michael Rudnick) керівник внутрішньої мережі та порталу у Watson Wyatt.
"Замість того, щоб масово розсилати важливу інформацію через електронну пошту чи "вивішувати" найважливіші повідомлення до інтранету, сподіваючись, що співробітники помітять їх, інструменти соціальних медіа дають змогу працівникам брати активну участь у створенні та розповсюдженні інформації. Перехід до моделі створення інформації користувачами призводить до того, що останні працюють із більшим бажанням та наполегливістю", — додає він.
Сьогодні роботодавцям варто уважно переглянути свої нові можливості і зрозуміти, яким чином інноваційні технології можуть принести компанії найбільшу користь. Цей процес повинен включати чітке встановлення цілей та визначення, яким чином нові соціальні технології здатні допомогти досягнути цих цілей.
"Компаніям потрібен чіткий план представлення новітніх технологій своїм співробітникам. Замало просто встановити на їхні комп'ютери потрібні програми", — наголошує Руднік.
Хорошим прикладом того, яким чином роботодавці можуть адаптувати технології соціальних медіа до їхніх поточних завдань, є інтеграція інноваційних динамічних технологій Web 2.0 до статичного інтранету компанії. Наприклад, у більшості корпоративних мереж новини компанії розміщуються обмеженою кількістю адміністраторів. У соціальних же медіа доступ до розміщення інформації (можливо, з використанням премодерації) отримує кожен співробітник. Контент може створюватись багатьма способами (через блоги, форуми, wiki, подкасти, відеологи та інші інструменти Web 2.0).
Такий партнерський підхід до наповнення корпоративного інтранету дозволить набагато частіше оновлювати інформацію та підвищить рівень комунікації між співробітниками в компанії. А значить — результативність компанії в цілому.
За інформацією management-issues.