Інтернет — головне джерело ділової інформації для топ-менеджерів
Дослідження компанії Ipsos MediaCT показало, що топ-менеджери американських компаній все частіше сприймають Інтернет як головне джерело ділової інформації.
Нині 73% топ-менеджерів уважають інтернет-сайти важливою складовою газет, журналів, телеканалів та інших засобів масової інформації (у 2006-му році аналогічних поглядів дотримувалися 50%). У 2008-му році 68% керівників бізнес-структур заявили, що вони нині витрачають більше часу на читання інформації у Всесвітній Мережі, ніж раніше (у 2006-му році так відповіли на це питання 65%). Так, наприклад, 87% "топів" нині вважають, що Інтернет позитивно впливає на їхній бізнес (у 2006-му році цю позицію розділяли 84%).
Для отримання інформації керівники здебільшого заходять на портали, що акумулюють новини з різних джерел — наприклад, Yahoo! News і Google News. Також популярні сайти "традиційних" ЗМІ, таких як телекомпанія CNN і газета Wall Street Journal. Дослідження також показало, що топ-менеджери активно використовують різноманітні методи залучення інформації. Так, 35% із них записують телепрограми, які не в змозі подивитися під час трансляції, і переглядають їх пізніше.
72% американських топ-менеджерів думають, що для того, щоб керована ними компанія розвивалася успішно, їм потрібно регулярно стежити за технологічними новинками.
Детальна інформація про дослідження — America's Business Elite Embracing On-line Media
Джерело — Washington ProFile.