Три чверті нових менеджерів не володіють необхідними навичками
Лише чверть менеджерів-новачків в Америці отримують необхідні навички для здійснення своєї роботи. А це означає, що компанії буквально переповнені персоналом, який, перебуваючи на посадах менеджерів, не має жодного уявлення про те, як керувати людьми та спонукати їх до досягнення корпоративних цілей.
Всі ми чули історії про людей, які на відмінно справлялися зі своїми обов'язками, отримували підвищення, займали посаду управлінця — а після цього переживали крах кар'єри, оскільки робота менеджера повністю відрізнялася від того, що вони вміли і що звикли робити. На превеликий жаль, відповідно до статистичних даних подібні історії — це не просто історії, а сумні реалії управлінського сьогодення.
Ситуація погіршується ще й тим, що роботодавці не докладають необхідних зусиль для навчання новоприбулих менеджерів і не надають їм можливостей для професійного зростання. Лише чверть менеджерів (23%) отримують ефективне наставництво на своїй посаді, яке допомогає їм легше ввійти у нову роль. Такі дані надає HR-консалтингова компанія Right Management.
Опитування, в якому взяло участь 656 HR-спеціалістів із Північної Америки виявило, що в той час, як якісне наставництво суттєво сприяє розвитку лідерства у компанії, на нього погоджується все ще дуже незначна кількість організацій.
"У той час, як організації вважають за необхідне надавати послуги наставництва лідерам зі стратегії та розвитку, вони забувають про розвиток нових лідерів — тих людей, які лише нещодавно вступили в управлінську посаду, — стверджує Стів Коген (Steve Cohen), віце-президент Right Management. — Викликає застереження і той факт, що більшість талановитих спеціалістів отримують доступ до менеджерських рядів завдяки своєму технічному професіоналізму. Втім, це зовсім не означає, що вони зможуть так само ефективно виконувати лідерські обов'язки. Принаймні — їм у будь-якому разі необхідні відповідні курси підвищення управлінської кваліфікації".
"Окрім загальних курсів підвищення кваліфікації, лідерам можуть бути необхідні тренінги з розвитку емоційного інтелекту. Нові лідери не мають необхідності у розвитку своїх технологічних навичок, але їм зазвичай потрібні поради щодо того, як працювати з іншими людьми", — додає Коген.
За інформацією management-issues.