Менеджери не виправдовують покладених на них очікувань
Менеджери повинні бути вдячні своїм підлеглим, які все ще довіряють своєму керівництву, не зважаючи на всі його провали.
Сім із 10-ти працівників до сих пір зберігають високий рівень довіри до свого керівництва, попри той факт, що більшість менеджерів не виправдовують покладених на них сподівань.
За результатами опитування 350 європейських працівників, проведеного коучінговою компанією Krauthammer, працівники в половині випадків поводяться так, як вони б хотіли, щоб поводилися їхні керівники.
Що набагато гріше, близько десятої частини менеджерів поводяться таким чином, що може зашкодити результативності компанії. А близько третини з них взагалі не вміють адекватно керувати поведінкою своїх підлеглих.
Дослідження, проведене консультаційною компанією Right Management, виявило, що лише чверть нових менеджерів у Америці отримують тренінги, які потребують для вдалого здійснення своєї роботи. А у більшості організацій працюють керівники, які не мають відповідної освіти для успішного виконання своїх обов'язків.
Заледве чверть нових менеджерів (23%) отримують ефективний коучінг, коли вступають на лідерську посаду (відповідно до даних опитування 656 HR-професіоналів).
Дослідження також виявило, що вісім із десяти працівників, які взяли участь в опитуванні, хотіли б, щоб їхні керівники брали на себе відповідальність за здійснені помилки (насправді, у кращому випадку, це робить лише половина менеджерів). При цьому п'ята частина керівників, які визнають за собою помилки, роблять все можливе, щоб уникнути відповідальність та мають схильність до заниження важливості власних помилок.
Чотири з десяти менеджерів визначають успішність не лише за результатами, але й за методами, якими цих результатів було досягнуто. Приблизно третина керівників закриває очі на методи і керується виключно результатами.
Радує хоча б те, що лише 2% менеджерів свідомо орієнтують своїх співробітників на порушення етичних норм заради досягнення результатів.
За інформацією management-issues.