НОВИНИ від 08.09.2008

Покоління «Y» — клопіт для роботодавців

Можливо, вони занадто багато часу провели під опікою батьків, можливо — страждають від комплексу вищості, спровокованого десятиліттями буму народження, а можливо — вони просто інші. Але як би там не було — представники покоління «Y» завдавали і продовжують завдавати клопіт своїм роботодавцям.

Працівники покоління «Y» (тобто ті, хто народився після 1980-го року) — невиправні мрійники. Вони часто витають у хмарах, надзвичайно погано організовуються, не здатні розпланувати робоче навантаження і в загальному виявляються менш ефективними, ніж представники інших поколінь. Саме такі висновки зробило дослідження, яке базувалося на опитуванні 4000 респондентів, проведене британською компанією Talent Q.

Але далеко не всі характеристики представників покоління «Y» є негативними. Так, вони також чудово володіють соціальними навичками, дотримуються високих етичних стандартів та, хоч їх і звинувачують у поганій організації, саме вони, як ніхто інший, вміють звертати увагу на деталі.

Останні події переконливо свідчать, що представники покоління «Y» сьогодні ставлять перед роботодавцями справжні виклики. А особливо, зважаючи на загальне старіння персоналу та постійне зростання попиту на молодих спеціалістів.

Тим не менше, нещодавнє дослідження, проведене консультантами BlessingWhite, показало, що майже у всіх куточках світу (за винятком хіба що Індії) працівники, які народилися після 1980-го року показують у середньому нижчий рівень мотивації, ніж їхні старші колеги. Втім, стимулом молодого співробітника до ефективного виконання своїх обов'язків може слугувати також рівень їхньої посади. Що більше повноважень отримує працівник — представник покоління «Y», — то вищий рівень мотивації та залученості у робочий процес він демонструє.

Проте, одним із найбільш вражаючих висновків дослідження, проведеного Talent Q, став той факт, що представники покоління «Y» виявилися дуже здібними до швидкої адаптації до раптових змін. Роджер Холдсворд (Roger Holdsworth), глава Talent Q, пояснює це дуже просто: "Часи, коли людина обирала собі вид діяльності, один раз і на все життя, давно залишилися в минулому. Було б дуже дивно, якби працівники, яким декілька разів (а іноді — й декілька десятків разів) за своє життя доводиться змінювати місце роботи, не навчилися швидко адаптуватися, бути ефективними та динамічними".

"Двадцятирічні працівники, яких ми досліджували, виявилися менш стійкими, менш впевненими під час переговорів та при прийнятті рішень, менш впливовими на лідерських посадах та не готовими сліпо дотримуватись правил. Втім, вони показали себе і з неочікувано-позитивного боку: всупереч стереотипам, які приписують молодим працівникам самозакоханість, орієнтацію виключно на гроші та агресивне бажання досягнути цілі будь-якою ціною, представники покоління «Y» продемонстрували високі етичні цінності, виявилися більш соціально адаптованими та готовими до взаємодії з колегами, ніж старші співробітники", — додає Роджер.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1055


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua