НОВИНИ від 08.10.2008

Шукати потрібно не спеціалістів, а способів їх утримання

Попри наростання економічної кризи і як наслідок — підвищення рівня безробітності (зокрема у США), менеджери стверджують, що тепер вони все більше та більше часу витрачають на утримання ключового персоналу, включаючи і виплату їм додаткових бонусів і дороге спеціалізоване навчання.

За даними дослідження, в якому взяли участь 530 HR-професіоналів та інших спеціалістів, проведеного рекрутинговою компанією Personnel Decisions International (PDI), близько третини респондентів назвали "пришвидшення розвитку ключових співробітників" своєю основною стратегією при утриманні ключових талантів. На друге місце вийшла "конкурентоспроможна зарплатня та бонуси".

"Орієнтація компаній на утримання ключового персоналу під час економічного спаду на перший погляд може видатися нелогічною. Втім, коли починається криза, лідери компанії починають розуміти, що саме їхні найталановитіші співробітники можуть стати конкурентною перевагою для організації", — пояснює Томі Деніел (Tommy Daniel), віце-президент PDI.

"На превеликий жаль, зважаючи на обмежену кількість ресурсів, багато працівників починають відчувати, що компанія не ставиться до них із належною увагою і починають шукати нові можливості поза її межами. Саме тому фокус на правильні мотиваційні інструменти стає важливішим, ніж будь-коли раніше", — додає він.

Дослідження, проведене дещо раніше компанією з електронного навчання SkillSoft виявило, що "управління людьми" часто стає слабкою ланкою у ланцюзі знань та навичок європейських менеджерів. І хоча взаємодія з підлеглими належить до основних завдань майже будь-якого менеджера, далеко не кожен керівник відчуває за собою здатність ефективно її здійснювати.

"Таким чином дослідження вказує не тільки на важливість управлінського навчання, але й показує, чому навчання є необхідним елементом на всіх етапах кар'єри", — розповідає Джон Амброз (John Ambrose), віце-президент зі стратегії та корпоративного розвитку у SkillSoft.

Дослідження PDI у свою чергу показує, що настав час керівникам вийти зі своїх кабінетів та почати безпосередню розмову зі своїм ключовим персоналом. Адже саме усна пряма комунікація між топ-менеджером та його підлеглим визнана найбільш дієвим методом утримання персоналу.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1067


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua