НОВИНИ від 21.11.2008

Скорочуємо витрати, а не персонал

Роботодавці потроху відмовляються від масових скорочень персоналу, які характеризували протікання криз попередніх років, і все частіше обирають більш інтелігентні підходи до скорочення витрат. Сучасні роботодавці турбуються про добробут найбільш ефективних своїх співробітників, оскільки чудово розуміють, що криза закінчиться, а таких людей вони більше не знайдуть.

Тим не менше, нове дослідження консалтингової компанії Towers Perrin, в якому взяло участь більше 450 американських компаній, переконливо свідчить, що роботодавці часто не приділяють достатньої уваги компенсаційним та мотиваційним програмам, які діють в їхніх компаніях.

Втім, порівняно зі стратегіями, які застосовувались компаніями під час попередніх економічних криз, сучасний фокус змістився від бездумного скорочення кадрів до більш осмисленого підходу до скорочення коштів та намагання зберегти найталановитіших співробітників навіть у важкі кризові часи.

"Бажання утримати ключовий персонал — це дуже значна зміна парадигми мислення роботодавця", — переконаний Равін Єсутасан (Ravin Jesuthasan), керівний менеджер у відділі Towers Perrin's Chicago.

Якщо говорити в числах, то дві третини компаній вважають можливим значне скорочення персоналу компаній, тоді як менше, ніж половина (46%) вважають можливим більш цільове скорочення штату компаній.

При цьому приблизно половина опитаних компаній стверджує, що вони планують продовжувати просуватися по наміченому графіку збільшення заробітних плат. А чотири з 10-ти респондентів очікують скорочення щорічних мотиваційних програм та бонусів.

Скоротяться витрати компаній і на такі заходи, як різноманітні корпоративні вечірки, подорожі та розваги для співробітників. І, що як не дивно також належить до цієї категорії — деякі тренінгові бюджети.

Але попри це дослідження також чітко показує, що організації починають розуміти важливість вдалих мотиваційних програм для талановитих співробітників і готові робити майже все, щоб не дати таким людям покинути компанію.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1079


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua