НОВИНИ від 16.12.2008

Розумні менеджери укладають ще більше угод під час економічної кризи

Така стратегія навряд чи підійде слабкодухим людям. Але менеджери, які вміють керувати власними нервами і дотримуються агресивної тактики злиттів та поглинань, можуть досягнути досить хороших результатів навіть під час кризи.

За даними дослідження, проведеного консалтинговою компанією Deloitte, компанії, які мають готівку, можуть подвоїти прибутки своїх акціонерів, якщо дотримуватимуться стратегії злиттів та поглинань під час економічної кризи.

Дослідження звернуло увагу на більше ніж 100 великих угод злиття за десятирічний період (з 1996-го до 2006 рр.) і виявило, що найбільш прибутковими (на 12,1% вище середнього) виявилися роки кризи у Британії.

Ендрю Карвен (Andrew Curwen), представник компанії Deloitte, пояснює: "Якщо ми оглянемося на історію — стає очевидно, що деякі успішні угоди відбувалися саме в часи найбільшого економічного стресу. Наприклад, наприкінці 1990-их років, під час фінансової кризи у Азії, деяким компаніям вдалося значно підвищити свою потужність за рахунок угод злиття та поглинання. Звісно, для провадження такої політики компанія повинна мати вільні ресурси і швидко пристосовуватися до змін ринку. Загалом же здатність дешево купувати активи у компаній, які знаходяться на грані банкрутства, завжди ставала більш поширеною саме у період кризи".

Звісно, для того, щоб угода закінчилась успіхом, замало вдало "провернути" процес самого злиття — потрібно зосередитися на подальшій інтеграції компаній. Тому сподіватися на чудо тут не доводиться — потрібно постійно і наполегливо працювати!

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1087


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua