НОВИНИ від 12.02.2009

Немає часу для зневіри

Наступні кілька місяців обіцяють бути зовсім нелегкими. Проте, попри всі труднощі, близько дві третини генеральних директорів у світі залишають впевненими, що вони зможуть підвищити прибутки компанії протягом наступного року, а більше, ніж дев'ять із 10-ти переконані, що ситуація наладиться протягом наступних трьох років.

Можливо, це закладено в природі людини. Можливо, генеральні директори — невиправні оптимісти. А можливо, вони просто бояться потрапити до рядів тих, хто вже страждає від глобальної депресії. Адже всім зрозуміло — часи настають зовсім не легкі.

Зрештою, навіть коли навколо все руйнується, а компанії скорочують персонал цілими відділами, серед океану сумних новин завжди можна знайти хоча б кілька хороших, які вселяють надію. Наприклад, у Британії компанія Pontin вирішила створити 2000 нових місць для працівників, а у мережі супермаркетів Asda було оголошено про набір 7000 нових співробітників.

Якою б не були істинні причини такого оптимізму, опитування 109 генеральних директорів у різних куточках світу, проведене компанією PricewaterhouseCoopers, виявило, що впевненість генеральних директорів у завтрашньому дні залишається на доволі високому рівні. Хоча загальна кількість топ-менеджерів, які повністю впевнені у завтрашньому дні, дещо скоротилася. Минулорічне опитування генеральних директорів показало, що 86% відчувають себе впевненими або дуже впевненими у завтрашньому дні, тоді як у цьому році їх кількість скоротилася 64%.

Трьома основними можливостями, які приведуть до зростання, директори вважають географічну експансію, проникнення у наявні ринки та розвиток нових продуктів.

"На жаль, багато компаній сьогодні фактично змушені звертати дослідження та скорочувати бюджети на дослідження та розвиток", — говорить Грем Білінгс (Graeme Billings), представник компанії PwC.

Серед керівників виробничих організацій більше, ніж вісім із десяти респондентів стверджують, що доступ до інформації — це ключова вимога для ефективного дослідження та розвитку. При цьому половина респондентів хотіла б отримати додаткову інформацію, а приблизно десята частина вважає, що інформація, якою вони володіють — не до кінця адекватна.

По суті ж це опитування ще раз доводить правдивість результатів більш раннього дослідження, проведеного консалтинговою компанією Deloitte, яке виявило, що більше, ніж вісім із десяти британських фінансових директорів вважають кризу можливістю виявити додатковий потенціал своїх компаній.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1101


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua