Дріб'язкові менеджери перешкоджають розвитку
У складні часи економічної рецесії керівникам варто задуматися про максимізацію всіх можливих переваг та прихованих талантів своїх співробітників, на які раніше просто не зверталася увага.
На ділі ж часто маємо ситуацію, коли дріб'язкові менеджери, які звикли завжди все тримати під своїм контролем, не дають своїм підлеглим розкритися і показати свою реальну ефективність. Натомість вони ще більше заганяють їх у світ абсурдних правил, стереотипів та регуляцій. Такі дані останнього дослідження, проведеного The Work Foundation, у якому взяло участь більше 2000 працівників.
Дослідження виявило, що приблизно чотири з 10-ти працівників відчувають, що вони володіють більшими можливостями, ніж від них вимагається на роботі. Приблизно така сама кількість визнала, що у них практично немає простору для імпровізації на робочому місці.
Проте, найбільш турбує те, що майже дві третини респондентів назвали свої компанії занадто "консервативними та бюрократичними", тоді як кожен п'ятий визнав, що працює у "низькій інтелектуальній атмосфері".
Ян Брінклі (Ian Brinkley), співавтор дослідження Knowledge Workers and Knowledge Work, говорить: "Не зважаючи на рецесію роботодавці продовжують втрачати додаткові можливості для розвитку талантів, навичок та досвіду своїх співробітників. Адже, як показує дослідження, практично кожен працівник може виконувати набагато більше роботи, ніж виконує на своїй поточній посаді. Але керівники просто не дають підлеглим шансу розкрити свої таланти".
У загальному три чверті опитаних працюють на традиційних посадах, які передбачають фіксований графік (із дев'яти до п'яти). Серед них найбільшу гнучкість мають працівники, які працюють у сфері знань (knowledge workers). Вони більш вільно, ніж інші, можуть керувати своїм робочим часом, самостійно визначаючи пріоритети та формуючи свій робочий день. Проте, лише десята частина працівників має повну "гнучкість" і здатна самостійно формувати свій розклад.
"Щоб мінімізувати свої витрати і максимізувати використання потенціалу компанії, організаціям варто давати людям більше свободи та більше відповідальності, відходити від узвичаєних правил та процедур і відмовлятися від бюрократії. Використання новітніх технологій дозволяє у кілька разів підвищити ефективність роботи, якщо для цього будуть створені всі необхідні умови", — наголошує Брінклі.
За інформацією management-issues.