Менеджери «занадто зайняті», щоб захищати власні бренди
Вісім із десяти керівників погоджуються з твердженням, що підтримка "сильного" бренду є особливо важливою в часи економічної кризи. Втім, за даними нового дослідження, проведеного компанією Marks & Clerk, лише п'ята частина власників бізнесу займається сьогодні посиленою підтримкою та захистом своїх брендів.
В опитуванні взяли участь 222 бізнеси, 84% з яких погодилися, що наявність "сильного" бренду в часи кризи має куди більше значення, ніж у сприятливі часи. Ще більша кількість учасників опитування — майже 86% — стверджують, що сьогодні вони готові ще з більшим заповзяттям захищати свої продукти та сервіси від конкурентів та різноманітних загроз.
Водночас лише п'ята частина власників бізнесу почала присвячувати більше часу захисту брендів. І це попри той факт, що майже всі респонденти (97%) сходяться на думці, що використання бренду як ключової частини їхньої бізнес-стратегії, при цьому фокусуючись на основних продуктах та сервісах компанії, допоможе успішно вийти із кризи.
Таким чином ми можемо спостерігати ситуацію, в якій слова суттєво розходяться зі справою. Більшість компаній до сих пір не здійснюють жодних конкретних кроків, щоб уникнути загрози для своїх брендів. При цьому чотири з п'яти менеджерів стверджують, що вони "занадто зайняті" для того, щоб займатися захистом брендів і візьмуться за цю діяльність тільки у випадку виникнення прямої загрози від конкурентів.
"Одна із найважливіших причин необхідності існування сильного домінуючого бренду полягає в довгостроковому стані захищеності, яке він дає компанії, роблячи її стійкою перед обличчям кризових небезпек", — пояснює Пем Візерс (Pam Withers), партнер Marks & Clerk.
За інформацією management-issues.