НОВИНИ від 25.05.2009

Джим Скіннер — «CEO року» за версією журналу Chief Executive

Джим Скіннер (Jim Skinner) Журнал Chief Executive оголосив результати конкурсу "CEO року" (CEO of the Year). У 2009-му році ним став Джим Скіннер (Jim Skinner) — генеральний директор компанії McDonald's Corporation.

Номінація "CEO року", яка проводиться журналом Chief Executive — це престижна винагорода для провідних лідерів корпоративного світу, в якому найкращий обирається шляхом голосування серед самих генеральних директорів, а рішення приймається зважаючи на візію та здатність втілювати плани у реальність номінанта. Вперше конкурс був проведений у 1986-му році, після чого став щорічним.

Таким чином у цьому році Скіннер долучився до переможців попередніх років, серед яких Боб Ульріх (Bob Ulrich), керівник Target; Алан Лафлі (A.G. Lafley), директор Proctor & Gamble; Фред Сміт (Fred Smith), керівник FedEx та багато інших.

"Скіннеру вдалося провести успішну трансформацію іконічного бренду, зосередивши увагу на якості, а не на кількості. Таким чином він суттєво підвищив якість ресторанів, починаючи із впровадження нового більш здорового меню і закінчуючи інноваційним редизайном самих приміщень McDonalds", — наголосив Данлон (J.P. Donlon), генеральний редактор журналу Chief Executive.

Із часу вступу Скіннера на найвищу посаду у 2004-му році, прибутки мережі ресторанів зросли з $50,1 млрд. до $70,1 млрд. у 2008-му році (тобто на 41,1%). А за минулий рік McDonald`s став однією з небагатьох компаній, яка зуміла показати зростання на тлі глобальної економічної рецесії.

Свою роботу у McDonald`s Скіннер розпочав у віці 17-ти років, увійшовши до найнижчої ланки команди. У 1971-му році він почав рухатися по управлінській стезі, аж поки у листопаді 2004-го року не посів найвищу посаду у компанії.

В основі його стратегії лежить не стільки орієнтація на захоплення нових територій та відкриття нових ресторанів, скільки фокус на залученні клієнтів та підвищення якості у наявних ресторанах. Окрім того, компанія розширила свою пропозицію, пропонуючи більше фруктів, овочів та курячих продуктів. Чималі зусилля докладаються і до суттєвого покращення клієнтського сервісу.

"Наша мета, — говорить сам Скіннер, — полягає у наданні якнайкращого споживчого досвіду нашим клієнтам. А ця винагорода — чи не найкращий доказ того, що ми знаходимося на правильному шляху".

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1137


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua