НОВИНИ від 23.04.2002
29-31 травня вiдбудеться Третiй Київський Мiжнародний Фестиваль реклами. У Фестивалi можуть приймати участь як професiйнi творчi робiтники - персонально, так i юридичнi особи - агентства, видавництва, iншi виробники реклами i рекламодавцi.
Метою Фестивалю є:
- Пошук i популяризацiя творчих досягнень вiтчизняної i свiтової реклами. Пiдйом професiйного рiвня реклами i просування на рекламному ринку найталановитiших авторiв;
- Вiдбiр найкращих рекламних робiт в усiх категорiях;
- Пiдйом престижу реклами як самостiйного виду творчої дiяльностi, пiдтримка i розвиток творчих починань в нацiональнiй рекламi;
- Розвиток рекламної культури споживачiв.
Участь у Фестивалi можлива у рiзноманiтних формах:
- акредитацiя представникiв на всi заходи Фестивалю та подача робiт на конкурсну програму;
- лише акредитацiя представникiв без подання конкурсних робiт;
- подання конкурсних робiт без акредитацiї представникiв.
Original URL: www.management.com.ua/news/?id=116
Copyright © 2001-2024, Management.com.ua