НОВИНИ від 21.09.2009

Готуйтесь до післякризового зростання активності у сфері рекрутингу

Закінчення кризи лише "замайоріло" на обрії, але організаціям вже сьогодні слід готуватися до нескінченного потоку резюме, який "затопить" їхні відділи персоналу, як тільки працівники відчують, що рецесія закінчилася.

Так було раніше, і є всі причини очікувати, що так буде цього разу. Як тільки працівники перестануть боятися змінювати своє робоче місце, значна частина персоналу (яка протягом майже 18-ти місяців трималася за свою роботу) розпочне пошук нових можливостей. При цьому тиск на менеджерів із персоналу буде двостороннім. З одного боку, їм потрібно буде втримати на своїх посадах ключових спеціалістів, яких могли "образити" під час кризи. І з іншого — їм потрібно буде якось справлятися з наростаючим потоком резюме від нових кандидатів, яких ставатиме все більше та більше.

"Глибина та якість стратегії щодо роботи з персоналом сьогодні визначатиме, хто зуміє зберегти та примножити свої таланти, а хто втратить навіть те, що має", — пояснює Джеф Шварц (Jeff Schwartz), представник консалтингової компанії Deloitte.

У той же час, опитування, проведене британською організацією Chartered Institute of Personnel and Development, показало, що теперішній стан справ змушує працівників залишатися на своїх посадах не залежно від того, подобається їм це, чи ні. За його результатами три чверті з опитаних 3000 респондентів поки що не планують змінювати роботодавця, називаючи основною причиною сучасне глобальне економічне становище.

При цьому на запитання, чи змінили б вони роботу, якби для цього були ідеальні економічні умови, більше, ніж третина респондентів відповідає ствердно.

Самі роботодавці також розуміють ризик втрати ключових талантів. Майже дві третини опитаних визнали, що побоюються втратити талановитих людей протягом року після закінчення економічної кризи.

Водночас, приблизно половина респондентів відзначили, що їхні компанії планують наймати більше талановитих співробітників (відчутне зростання порівняно з березнем, коли таких було всього 34%).

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1167


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua