НОВИНИ від 30.09.2009

ERP-проекти розширюють можливості електронної комерції

Нове дослідження AMR Research виявило тісний взаємозв'язок між ERP-системами та системами електронної комерції.

Відповідно до дослідження AMR Research, у компаніях, у яких реалізуються багатомільйонні ERP-проекти, затримки, пов'язані з відсутністю планування й інтеграції між ERP-системами та системами електронної комерції B2B, оцінюються в 45 тис. доларів у день або більше 1 млн. доларів на місяць. Близько 85% компаній, що брали участь у дослідженні, зазнавали затримки в тиражуванні ERP-систем через проблеми інтеграції між системами ERP/B2B.

За даними дослідження, 65% респондентів виконують недостатнє тестування систем B2B перед впровадженням ERP-систем. 47% компаній розширили масштаби своєї діяльності за рахунок систем B2B, наприклад, уклали нові партнерські угоди або набули нових партнерів для реалізації ERP-проектів. Близько 79% компаній мають більше 1% помилок у даних систем B2B. 57% компаній відчувають відсутність підключення до систем електронної комерції.

Важливо відзначити, що 34% (більше однієї третини) даних в ERP-системах формуються за межами підприємств (наприклад, надходять від клієнтів, постачальників, 3PL-операторів, тощо). Це свідчить про важливість інтеграції систем зовнішніх партнерів із даними внутрішніх ERP-систем. Багато компаній зосереджені на управлінні даними усередині корпоративної інформаційної системи, однак, відповідно до дослідження, у такий спосіб вони оперують приблизно із двома третинами даних, типових для ERP-систем. Це робить ERP-системи більш дорогими і неповними.

Працюючи із зовнішніми даними своїх ERP-систем, компанії можуть одержати більшу віддачу від інвестицій і забезпечити точність своїх операцій за допомогою взаємодії зі своїми партнерами. При цьому 34% опитаних відзначили, що інтеграція між системами забезпечує підтримку ERP-проектів. Недостача ресурсів для виконання інтеграції між B2B і ERP приводить до затримок впровадження і порушенню відносин із партнерами.

За даними дослідження, реалізація ERP-проектів часто приводить до значних змін у стратегії інтеграції з B2B. У рамках впровадження ERP-систем багато компаній намагаються модернізувати свою інфраструктуру, скорочуючи кількість ІТ-постачальників. При цьому майже 60% опитаних відзначили, що вони виконали консолідацію різнорідних B2B-систем на спільну платформу.

Дослідження проводилося серед 121 компанії з доходом від 750 млн. до 10 млрд. доларів. Найбільш повно в огляді представлені компанії, що займаються високими технологіями (32%), далі — компанії, що займаються продуктами харчування (27%), потім йдуть постачальники автомобілів (23%) і споживчих товарів (18%).

За інформацією TAdviser.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1171


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua