Позитивний аспект рецесії: Підвищення адаптивності
Більше, ніж половина керівників бізнесу (57%) стверджують, що люди, з якими вони працюють, стали більш адаптивними. Топ-менеджери та менеджери середньої ланки погоджуються з ними, наголошуючи, що їхні співробітники сьогодні володіють більшою базою знань (50%) та в загальному проявляють себе більш продуктивними (44%) порівняно з показниками кількарічної давнини.
"Багато представників бізнесу сьогодні не мають іншого вибору, ніж навчитися пристосовуватися до мінливих економічних умов", — пояснює Чак Мартін (Chuck Martin), генеральний директор NFI Research, компанії, що провела дослідження, та автор книги SMARTS: Are We Hardwired for Success?.
63% топ-менеджерів говорять, що їхні співробітники стали більш здатними до адаптації, порівняно із 48% менеджерів.
"На щастя, за останні 10 років після представлення нових технологій наші співробітники почали краще адаптуватися, а особливо коли усвідомили, які переваги в ефективності можливо отримати завдяки технологіям, — говорить один із респондентів. — Вони більш впевнені у власних силах, що позитивно впливає на культуру в цілому".
Що стосується малого бізнесу (менше 500 співробітників), то 30% стверджують, що їхні співробітники більш стурбовані сучасним станом справ в економіці (тоді як у великому бізнесі таких 57%). 90% топ-менеджерів та управлінців середньої ланки не погодилися з твердженням, що їхні працівники більш щасливі, ніж кілька років тому.
Базуючись на опитуванні 135 керівників та менеджерів, характеристики, які стали менш притаманними підлеглим, порівняно з колишніми показниками, це лінь (6%), жадібність (9%) та неуважність (10%).