Найбільші рекламодавці світу за маркетинговими витратами
Видання Advertising Age опублікувало звіт Global Marketers '09, у якому, за традицією, були визначені найбільші рекламодавці світу за маркетинговими витратами в 2008-му році.
Звичайно, варто враховувати, що цей список не зовсім адекватно віддзеркалює поточний стан справ: протягом поки не врахованого 2009-го року більшість рекламодавців під впливом кризи встигли не раз поміняти політику маркетингових витрат, то ухвалюючи рішення щодо скорочення бюджетів, то збільшуючи їх знову. Проте, звіт, підготовлений Ad Age, безсумнівно, є авторитетним й об'єктивним дослідженням.
Перша п'ятірка списку залишилася без змін: очолює список Procter & Gamble Co. медіа-витрати якої склали 9,73 млрд. доларів, слідом ідуть Unilever, L'Oreal, GM і Toyota.
Із найбільш помітних змін у рейтингу: рокіровка Coca-Cola і Ford Motor, а також поліпшення показників компанії Reckitt Benckiser, що перемістилася з 11-го на 9-е місце.
Місце |
Рекламодавець |
Глобальні витрати на рекламу |
|||
2008 |
2007 |
2008 (млрд. $) |
2007 (млрд. $) |
Зміни (%) | |
1 |
1 |
Procter & Gamble Co. |
9,731 |
9,732 |
- |
2 |
2 |
Unilever |
5,717 |
5,614 |
1.8 |
3 |
3 |
L'Oreal |
5,717 |
3,645 |
10.8 |
4 |
4 |
General Motors Co. |
3,674 |
3,485 |
5.4 |
5 |
5 |
Toyota Motor Corp. |
3,203 |
3,308 |
- |
6 |
8 |
|
2,673 |
2,356 |
13.5 |
7 |
7 |
Johnson & Johnson |
2,601 |
2,489 |
4.5 |
8 |
6 |
Ford Motor Co. |
2,448 |
2,846 |
- |
9 |
11 |
Reckitt Benckiser |
2,37 |
2,096 |
13.0 |
10 |
9 |
Nestle |
2,314 |
2,291 |
1.0 |
Цього року аналітики звернули увагу на перерозподіл бюджетів найбільших рекламодавців убік неамериканських ринків, де було залишено 62% витрат компаній із першої сотні. При цьому, якщо в цілому бюджети 100 найбільших рекламодавців збільшилися на 3.1% до $117.9 млрд., то в США вони скоротилися на 3.7%.
|
Витрати на рекламу |
Доля (%) | |||
Регіон |
2008 (млрд. $) |
2007 (млрд. $) |
Зміни (%) |
2008 |
2007 |
Африка |
780 |
864 |
- |
0.7 |
0.8 |
Азія |
17,590 |
16,64 |
5.7 |
14.9 |
14.5 |
Європа |
46,260 |
42,747 |
8.2 |
39.2 |
37.4 |
Латинська Америка |
4,819 |
4,011 |
20.1 |
4.1 |
3.5 |
Близький Схід |
1,992 |
1,777 |
12.1 |
1.7 |
1.6 |
Канада |
2,037 |
2,173 |
- |
1.7 |
1.9 |
Всього за межами США |
73,478 |
68,210 |
7.7 |
62.3 |
59.7 |
США |
44,447 |
46,132 |
- |
37.7 |
40.3 |
Світ |
117,925 |
114,342 |
3.1 |
100.0 |
100.0 |
Відчутніше всього збільшувалися китайські бюджети, хоча лідерами по росту в процентному численні стали Латинська Америка (+20.1%) і Близький Схід (+12.1%).
За інформацією AdIndex.ru.