Мотивація, гордість за свою справу та зростання бізнесу
Нове дослідження, опубліковане консалтинговою компанією HR Solutions Inc., виявило, що співробітники відчувають гордість, якщо працюють у великих міжнародних компаніях. Майже три чверті опитаних (71%) ствердно відповіли на запитання "Чи рекомендували б ви цю організацію як хороше місце для роботи друзям та знайомим?". 75% погодилися, що їхня праця "достойно винагороджується" і насамкінець, 71% працівників "йдуть із роботи ввечері з відчуттям, що вони зробили багато корисного за цей день".
Ці три показники мають безпосередній стосунок до відчуття гордості кожного співробітника. Люди, які гордяться своєю роботою, природньо мають вищий рівень мотивації. Мотивовані працівники з більшим задоволенням і частіше рекомендують продукти та сервіси своєї компанії друзям, сім'ї та знайомим. Висока мотивація з часом переростає в лояльність і знову ж таки — підвищує гордість співробітників своєю компанією. А це, в свою чергу, впливає на продуктивність та результативність компанії в цілому.
"Мотивація працівників має великий вплив на плинність кадрів та фінансову результативність організації. Мотивовані співробітники зі в шість разів більшою ймовірністю залишаться у своїй компанії, ніж їхні демотивовані колеги. А для того, щоб виробити серед колег відчуття гордості своєю компанією — високий рівень мотивації просто необхідний", — пояснює Кевін Шерідан (Kevin Sheridan), генеральний директор HR Solutions Inc.
У співробітників, які мають високий рівень мотивації і гордяться своєю компанією, виробляється доволі специфічне відчуття власності, що змінює їхнє ставлення до компанії із "чужої" на "свою". І будь-які результати компанії вони також починають вважати "своїми". Як наслідок, такі співробітники повністю викладаються і ведуть компанію до фінансової (і не тільки) успішності.
За інформацією Chief Learning Officer.