НОВИНИ від 18.03.2010

Як лідери впливають на задоволеність співробітників?

Дослідження, проведене Kenexa Research Institute (KRI), оцінило ставлення співробітників до своїх лідерів та команд управлінців. За його даними, команда топ-менеджерів має надзвичайно значний вплив на ставлення співробітників до компанії та рівень їхньої мотивації, що проявляється як у прибутку компанії, так і у поверненні інвестицій.

Останні результати вказують на те, що глобальний рейтинг ефективності топ-менеджерів складає 51%. Працівники Індії (69%), Бразилії (59%) та США (54%) звітують про найвищий рівень управлінської ефективності, тоді як найнижчий показник (33%) можна спостерігати у Японії.

Оцінка підлеглими власних топ-менеджерів в основному базувалася на тому, наскільки останні зуміли заслужити їхню довіру та вселити впевненість щодо подальшої долі компанії через свої дії та комунікацію. Вони підтримують поінформованість співробітників на високому рівні вказуючи на напрямок розвитку компанії.

Працівники у США вважають своїх лідерів ефективними, оскільки до управлінців там виробилося традиційно довірливе ставлення. Лідери зазвичай демонструють важливість таких категорій, як якість та постійне вдосконалення.

До того ж, працівники, які позитивно ставляться до своїх лідерів, показують куди вище бажання продовжувати співпрацю із компанією і набагато вищий рівень мотивації. Такі співробітники впевнені у майбутньому власної організації і готові докладати усіх зусиль для того, щоб зробити його кращим.

"Результати дослідження ще раз переконливо доводять важливість комунікації між топ-менеджерами та їхніми підлеглими. Саме такий зв'язок може забезпечити компанії конкурентоспроможність у довгостроковому розрізі", — наголошує Джек Вілі (Jack Wiley), виконавчий директор Kenexa Research Institute.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1219


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua