Роботодавці все частіше вдаються до стратегічного планування в питаннях, які стосуються персоналу
Разом із відновленням економіки роботодавці переводять свій фокус зі скорочення витрат на пошук талантів та інвестування у ключові аспекти взаємодії з персоналом.
"Власники компаній, які ще вчора були змушені скорочувати витрати, сьогодні починають замислюватися над тим, яким чином найкраще залучити талановитий персонал — купити, створити чи взяти в оренду. Адже саме від цього залежатиме, чи вдасться їм досягнути цілей компанії", — переконана Мері Янг (Mary Young), дослідник The Conference Board та автор звіту "Стратегічне планування персоналу у міжнародних організаціях" (Strategic Workforce Planning in Global Organizations).
"Вплив економіки на стратегічне планування персоналу сьогодні знову виходить на той же високий рівень, на якому воно було, перш ніж "вдарила" економічна криза. Особливо це стосується тих компаній, у яких фінансовий тиск перетворив стратегічне планування з довгострокового процесу на короткострокове вирішення проблем. Але у тих організацій, де стратегічне планування персоналу знаходилося на високому рівні та було тісно вплетене у щоденні процеси компанії — воно послужило хорошим інструментом боротьби з кризою".
Стратегічне планування персоналу — це процес, який дозволяє пов'язати бізнес-стратегію та людські ресурси, а також показує, що всі люди в компанії знаходяться на своїх місцях. Стратегічне планування персоналу бере до уваги такі фактори, як важливість тих чи інших навичок для майбутньої успішності бізнесу, які посадові ролі буде найскладніше заповнити, яким чином якість персоналу допомагає досягнути високих показників ROI.
"Стратегічне планування персоналу дає змогу компаніям приймати рішення, пов'язані зі співробітниками, базуючись на чітких даних та аналітиці, — наголошує Янг. — Лідери бізнесу можуть використовувати стратегічне планування персоналу для оцінки безлічі аспектів. Наприклад, стає можливим визначити доцільність побудови нових заводів у Росії, Бразилії чи Індії, базуючись на вартості навичок на локальній території та у залежності від локальної інфраструктури".
Дослідження також показує, що стратегічне планування у сфері управління персоналом може суттєво підвищити ефективність компанії. Наприклад, один із кейсів показує, як всього за чотири роки компанія 3M перейшла від цілковитого безпорядку в управлінні персоналом до цілісного розуміння глобальних характеристик і трендів щодо важливих регіональних відмінностей.
За інформацією Chief Learning Officer.