Чи зростатимуть бонусні виплати
Більшість роботодавців стверджують, що їхні бонусні виплати у 2010-му році продовжуватимуть зростати. Такі дані нового дослідження, проведеного Buck Consultants.
Опитування під назвою "Відновлення та утримання: Компенсаційні тренди 2010-го року" (Recovery, Restoration and Retention: 2010 Compensation Trends) виявило, що 58% організацій очікують, що рівень бонусів зміниться не більше, ніж на 5% порівняно з минулорічними показниками. 1 із 5-ти респондентів (21%) планує збільшити бонусні виплати більше, ніж на 5%.
"Хоча такі результати можуть виглядати досить несподівано — для них існує своє пояснення, — розповідає Том Бурк (Tom Burke) керівник Buck Consultants. — Компанії зуміли закінчити рік із хорошими показниками результативності, яких було цілком достатньо, щоб досягнути, а у деяких випадках навіть перевершити поставлені цілі".
"Втім, існують два інші фактори, які також варто взяти до уваги, — наголошує Бурк. — По-перше, компанії хочуть нагородити тих ключових співробітників, які допомогли їм пережити важкий період. По-друге, компанії хочуть більше прив'язати себе до змінних витрат, таких як бонуси, замість того, щоб підвищувати основну фіксовану частину зарплати".
Загальний рівень компенсацій у 2010-му році зріс на 2,2%, що відчутно більше, ніж у минулому році, але при цьому менше, ніж прогнозувалося.
"Аналізуючи результати дослідження, можна зробити висновок, що загальні економічні умови повільно стабілізуються, — пояснює Бурк. — Ми стаємо свідками підвищення компенсацій. Компанії, які раніше вдавалися до скорочення зарплатного фонду, починають відновлювати виплати співробітникам. Роботодавці починають розуміти важливість реінвестування у свій персонал, особливо коли економічна рецесія підходить до свого логічного завершення".
Серед інших результатів дослідження:
- третина респондентів відзначила зміну в оцінці ефективності та результативності своїх співробітників;
- 30% учасників дослідження відзначили, що вони планують узгоджувати бонуси ключових співробітників відповідно до коливань ринку;
- більше, ніж 95% учасників дослідження наголосили, що вони не планують розширювати чи впроваджувати нові бонусні програми для залучення та утримання персоналу, попри будь-які зростання незадоволеності співробітників.
За інформацією Chief Learning Officer.