Роботодавці вважають підтримку етичних норм надзвичайно важливою
Економічна криза змусила роботодавців зменшити бюджети, скоротити персонал та досягати вищих результатів, витрачаючи на це меншу кількість ресурсів. Але, якщо говорити про етичний аспект взаємодії зі співробітниками — переважна більшість роботодавців не лише підтримують бюджети у цій сфері, але й, у деяких випадках, збільшують їх.
Одне з останніх опитувань, в якому взяли участь більше 1700 HR-професіоналів, проведеному компанією ELT, показує, що попри кризу в економіці у компаніях 58,2% респондентів бюджети на підтримання етики залишилися незмінними або зросли.
83,5% дотримуються в компаніях певних етичних правил, а 55% регулярно проводять для свого персоналу тренінги за цими правилами. Ці роботодавці розуміють, що підтримання етичності в робочих умовах має як ніколи велике значення. І особливо — в часи економічної кризи.
"Приємно чути, що більшість роботодавців не скорочують бюджети на етику, але ця кількість мала б наближатися до 100%", — наголошує Шанті Аткінс (Shanti Atkins), президент ELT. "Я завжди наголошую на прикладі Enron. Ця компанія також мала чудовий набір правил. Але недотримання цих правил привело до серйозних проблем, оскільки топ-менеджмент не дотримувався етичних норм, а лінійні працівники або не були знайомими з ними, або ж не знали, як реагувати на поведінку своїх лідерів".
"Втім, — додає Аткінс, — формальний набір правил — це лише слова. Для того, щоб ці слова реально впливали на поведінку та формували корпоративну культуру, потрібно, щоб вони виконувалися всім персоналом в компанії. А цього можливо досягнути тільки через ефективне навчання та проведення тренінгів".
За інформацією Chief Learning Officer.