Маркетологи не завжди знають, що робити з даними
Хоча маркетологи накопичують величезні масиви даних, вони не вміють застосовувати цю інформацію для своїх кампаній. Такі висновки були зроблені в результаті глобального маркетингового дослідження, проведеного аналітичним агентством Unica.
Агентство Unica разом із дослідницькою компанією Salloway & Associates опитали 200 онлайн-маркетингових і директ-маркетингових агентств. Дослідження "Стан маркетингу в 2010-му році" (The State of Marketing 2010) виявило, що 70% маркетологів уважають роботу з даними "дуже важливою", а ще 24% називають її "достатньо важливою".
"Розширення каналів створює нові масиви даних, але маркетологи не завжди знають, що із цими даними робити", — говорить Джей Хендерсон (Jay Henderson), директор із продуктового маркетингу агентства Unica. — "У них дуже багато даних, але недостатньо ідей, і вони не вміють перетворювати дані в дії".
Дослідження також виявило, що маркетологи охоче адаптуються до нових каналів, таким як мобільні, соціальні мережі або мультимедійна реклама. Наприклад, майже половина з опитаних маркетологів відзначили, що використовують маркетинг у соціальних мережах. Проте, вони також відзначили, що їм потрібно краще інтегрувати соціальні мережі з іншими маркетинговими тактиками.
Маркетологи Північної Америки швидше адаптуються в соціальних мережах: більше половини компаній (58%) використовують цю тактику, у той час як у Європі таких усього 34%. Однак очікується, що їхнє використання в Європі буде рости швидше, ніж торік. Unica прогнозує, що маркетинг соціальних мереж у Європі виросте в нинішньому році на 30%, у той час як у Північній Америці всього на 18%.
Використання мобільного маркетингу також продовжує рости. Згідно дослідження, більше третини респондентів уже використовують ті або інші прийоми мобільного маркетингу. Ті маркетологи, які вже використовують мобільні техніки, застосовують додатки для мультимедійної реклами нарівні з текстовими повідомленнями.
Дослідження також виявило, що багато маркетологів при прийнятті рішень про маркетингові пропозиції використовують як сукупні веб-дані, так і офлайн-дані. Ця тенденція в нинішньому році ще розшириться. Електронна пошта стала найпоширенішим каналом, що зв'язує воєдино онлайн- і офлайн-дані.
Ще одне з відкриттів, зроблених дослідниками, полягає в тому, що 75% маркетологів використовують ініційовані клієнтом взаємини для обслуговування маркетингових послань і пропозицій. Через call-центри і вебсайти проходить уже більше пропозицій, ніж через стаціонарні магазини.
За інформацією порталу "Все про директ-маркетинг".