Кожен четвертий працівник повністю задоволений своєю роботою
26% респондентів сказали, що вони повністю щасливі та задоволені своєю роботою, за даними опитування понад 500 американських співробітників, проведеного консультантами Healthy Companies International. Втім, для більшості робота залишається необхідною діяльністю для забезпечення себе та своєї сім'ї, а також можливості отримувати задоволення від інших аспектів життя. Близько 11% респондентів відзначили, що робота не приносить жодного задоволення і лише "висмоктує" всю їхню енергію та ентузіазм.
"Звісно, дуже приємно усвідомлювати, що так багато людей отримують задоволення від роботи, — говорить Стівен Паркер (Stephen Parker), представник Healthy Companies. — Втім, результати дослідження показують, що у цій сфері є ще дуже багато місця для вдосконалення та покращення".
Паркер розповідає, що більшість компаній сприймають задоволення роботою лише з точки зору забезпеченості своїх працівників. "Окрім цього, управлінці також помічають, що співробітники, які не бачать внутрішньої цінності у своїй роботі, демонструють куди нижчий рівень продуктивності, ніж могли б. Саме тому мотивація співробітників є настільки важливим процесом".
"Люди проводять на роботі близько половини свого свідомого життя, і це сором для роботодавця, якщо в цей час вони не отримують задоволення від того, чим займаються", — наголошує Паркер.
Серед інших відкриттів дослідження:
- відчуття задоволеності роботою корелює як з прибутком, так і з освітою респондентів. 32% опитаних з прибутком $75000 чи більше вважають свою роботу основним джерелом щастя, тоді як тим самим похвалитися можуть лише 17% респондентів, як отримують менше $25000. 41% респондентів, які закінчили вищий навчальний заклад, отримують задоволення від роботи, тоді як люди із середньою та нижчою освітою отримують задоволення лише у 20% випадків;
- найбільш задоволеними своєю роботою виявилися люди середнього віку. 30% респондентів від 45 до 54 років наголосили на своїй задоволеності роботою, тоді як серед 18-34-річних цей відсоток склав лише 25%;
- чоловіки виявилися дещо більш задоволеними своєю роботою, ніж жінки. 28% та 24% відповідно.
Паркер переконаний, що існує багато способів мотивації співробітників. "У деяких випадках лідери повинні пов'язати ключові ролі співробітників із досягненням місії компанії, — пояснює він. — Працівники повинні розуміти, яким чином їхні цінності вписуються в парадигму цінностей компанії".
За інформацією Chief Learning Officer.