НОВИНИ від 09.07.2010

Бонуси та можливість для розвитку — найкращі інструменти для утримання персоналу

Відновлення економіки та новий виток попиту на кваліфікований персонал вказує на важливість утримання талановитих співробітників.

Цьогорічне дослідження Attraction and Retention Survey, проведене компанією Mercer, виявило, що приблизно третина (27%) організацій планують розширювати свій штат, тоді як всього 3% будуть скорочувати персонал. Для порівняння, дослідження проведене у березні минулого року показало, що лише 12% планують наймати, тоді як 15% будуть звільняти. Сьогодні ж оптимістичний погляд на майбутнє превалює.

За даними нового дослідження майже половина (47%) організацій, які проводили оцінку залученості персоналу протягом останніх 12-18 місяців, говорять про те, що рівень мотивації персналу зріс.

"Вищі рівні мотивації можуть бути результатом програм бонусів та підтримки талантів, що впроваджуються роботодавцями, які шукають балансу між задоволенням потреб співробітників та необхідністю боротьби з витратами", — пояснює Лорі Гріфіт (Loree Griffith), представник консалтингово напрямку Mercer.

І хоча найбільш розповсюдженим методом оцінки мотивації є проведення опитувань, більше, ніж половина (53%) організацій також проводять оцінку через неформальну взаємодію з лідерами, управлінцями та співробітниками. 33% проводить фокус-групи, а 7% використовують для цієї цілі онлайн-форуми.

Попри всі спроби підтримувати мотивацію на прийнятному рівні, організації сумніваються, чи вдасться їм утримати найцінніших працівників, коли економіка піде вгору. Майже дві третини з них переконані, що як тільки економіка почне відновлюватися, плиність кадрів та звільнення за власним бажанням стануть більш частими. Більше того, дослідження вказує на те, що деякі посади стануть більш популярними через нестачу талантів та високий ринковий попит. До цих сфер належить дослідження та розвиток, інжиніринг, продажі, інформаційні технології та управління.

"Зазвичай, мотивований співробітник менш зацікавлений у пошуку робочих можливостей поза межами компанії, — наголошую Гріфіт. — Тому ідентифікація потреб співробітників стає необхідним аспектом для майбутнього зростання та утримання найцінніших кадрів".

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1246


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua