Рецесія сприяє поширенню нових підходів до організації роботи
Рецесія стимулює появу нових підходів до організації роботи, оскільки компанії змушені реагувати на вимоги скорочення витрат на подорожі, офісні потреби, а також потребу більш гнучкого графіку роботи для персоналу.
Нове дослідження, проведене компанією New Ways of Working (New WOW), виявило суттєве поширення альтернативних робочих практик починаючи з 2008-го року. Чотири з десяти компаній, які взяли участь в опитуванні, відзначили, що вони використовують елементи таких програм у своїй повсякденній діяльності.
До альтернативних робочих практик можна віднести ті, які так чи інакше заміняють традиційні практики, локації та технології і, по суті, є достойною альтренативою традиційним офісам. Вони включають "гарячі" робочі місця (hot desking), роботу з дому та готелів, чи оренду різноманітних "робочих кафе".
Дослідження базувалося на опитуванні 103 організацій, включаючи компанії з переліку Fortune 100, і виявило, що вісім з десяти організацій відзначають популяризацію практик "віддаленого співробітництва" і пов'язане з цим скорочення витрат на бізнес-подорожі. При цьому шість із десяти респондентів частково замінюють традиційні робочі місця так званими "гарячими" робочими місцями (тобто офісними місцями, за якими може працювати кілька співробітників у залежності від часу). Приблизно третина організацій починають використовувати так звані "офіси-сателіти" (робочі локації поза рамками головного офісного приміщення).
На жаль, попри той факт, що більшість компаній доволі успішно застосовують згадані вище технології, звіт показує, що їхня управлінська культура поки що відстає від тенденцій. Три основні перешкоди на шляху до ефективності є переважно організаційними: організаційна культура (повноваження, довіра), проблеми, пов'язані з управлінням та страх змін.
Втім, як би там не було, дані підходи до організації роботи стають розповсюдженими практиками у все більшій та більшій кількості організацій.
За інформацією management-issues.