Небезпеки аутсорсингу
Результати нового глобального опитування виявляють проблеми, ефективні підходи та практики, пов'язані з управлінням аутсорсинговими проектами. З 95% організацій, які користуються або надають аутсорсингові послуги, менше, ніж половина, здатна ефективно керувати ризиками, пов'язаними з аутсорсингом.
Управління якістю продуктів або сервісів — це основний аутсорсинговий ризик для організацій, про який згадало 70% респондентів дослідження, проведене ESI International.
Враховуючи той факт, що близько двох третин організацій витрачають до половини своїх бюджетів на аутсорсингову діяльність — виникає потреба ефективного управління ризиками та кращого контролю результативності.
19% респондентів сказали, що їхні організації не здатні ефективно оцінювати ризики аутсорсингових проектів і 36% відзначили, що їхні організації лише "частково ефективні". Всього 5% респондентів відзначили, що їхні компанії "повністю ефективні" в оцінці ризиків.
21% респондентів сказали, що їхні організації не здатні ефективно керувати ризиками. 33% відзначили, що компанії "частково ефективні". І лише 6% наголосили на своїй абсолютній ефективності у цій сфері.
Всього 39% респондентів відзначили, що у їхніх компаніях існує потужна культура управління ризиками.
При цьому 75% організацій не завжди чітко визначають вимоги до аутсорсингових проектів, які слугують основою успішного проектного управління. Лише третина організацій чітко визначає фінансові цілі для аутсорсингових партнерів. І майже третина респондентів призналися, що їхні організації не проводять оцінку проектів стосовно цілей та завдань компанії в цілому.
Радує хоча б той факт, що більше половини організацій визнають необхідність розвитку своїх аутсорсингових напрямків та розуміють важливість навчання та підтримки у цій сфері.
За інформацією Chief Learning Officer.