Все більша кількість працівників вирішують змінити роботу разом зі зростанням оптимізму
Опитування, проведене GfK Custom Research North America, глобальною дослідницькою компанією, виявило, що кожен п'ятий співробітник має намір змінити роботу, якщо у нього буде для цього можливість, що, звісно ж, негативно вплине на показники утримання. Втім, 53% працівників віддадуть перевагу залишитися зі своєю теперішньою компанією, навіть якщо їм буде запропонована хороша робота в якомусь іншому місці.
За час рецесії працівники з меншою охотою розмовляли про зміну роботи, тоді як роботодавці все скорочували інвестиції у розвиток та навчання свого персоналу, намагаючись максимально скоротити будь-які витрати. Вочевидь, сьогодні ми спостерігаємо зворотній бік "оптимізаційного" рвіння власників компаній.
"За кількістю працівників, готових змінити свою роботу, дуже важливо спостерігати, коли економіка продовжуватиме своє зростання, — наголосив Томас Хертлі (Thomas Hartley), віце-перезидент GfK Customer Loyalty and Employee Engagement. — Співробітники виказували більше бажання залишатися зі своїми компаніями у складні часи, і тому компанії почали ставитися до них, як до чогось належного. Втім, разом із посиленням економіки, досвід показує нам, що і працівики почнуть зважувати свої можливості та розглядати більш вигідні робочі пропозиції. А оскільки мотивацію працівників не можливо збудувати за один день — роботодавцям слід почати працювати в цьому напрямку як мінімум за 12 місяців до моменту, коли у працівника виникне думка про те, щоб покинути компанію".
Інші результати дослідження вказують на зростання оптимізму серед працюючих американців: 47% співробітників переконані, що економіка повністю відновиться вже у наступному році, тоді як 80% працівників впевнені, що зуміють зберегти за собою робоче місце протягом щонайменше одного року.
За інформацією Chief Learning Officer.