НОВИНИ від 30.09.2010

Електронна пошта та інтранет — найкращі методи комунікації для залучення ваших співробітників

Найбільш звичними та розповсюдженими методами комунікації, які використовуються в організаціях для підвищення залученості співробітників виявилися електронна пошта (83%) та інтранет (75%). Такі дані нового дослідження, проведеного компанією International Association of Business Communicators (IABC) спільно з Buck Consultants, A Xerox Company. Опитування також виявило, що приблизно половина роботодавців наразі активно використовують такі інструменти, як Facebook та Twitter.

Це вже друге опитування залученості працівників, яке проводиться IABC спільно з Buck Consultants для визначення способів комунікації, які застосовуються організаціями для підтримання залученості та продуктивності співробітників. У цьогорічному дослідженні взяло участь близько 900 професіоналів з комунікації, які представляють широку галузеву та географічну базу.

"Респонденти показали деяке підвищення використання інструментів соціальних медіа. Все більше та більше компаній встановлюють внутрішні та зовнішні політики використання соціальних медіа", — стверджує Робін МакКесланд (Robin McCasland), екс-голова IABC Research Foundation. "При вмілому використанні соціальні медіа можуть стати значним додатком до наявної стратегії підвищення залученості працівників. Співробітники та потенційні кандидати можуть переглядати новини роботодавця чи історії, пов'язані з ним, що підсилюватиме позитивне ставлення до компанії".

Опитування також оцінило практики створення та підтримки культури залученості у компаніях.

Цілі залучення працівників

Підвищення продуктивності (66%) та утримання ключових талантів (65%) — найважливіші цілі підтримки залученості працівників. Серед інших важливих цілей, про які говорять респонденти, виявилося підвищення моралі співробітників (59%) та створення нової організаційної культури (52%).

Підтримка "залученості" в робочій культурі

"Вміння прислухатися до співробітників — обов'язковий атрибут культури залученості. Тим дивовижнішим є результат дослідження, яке показало, що 32% компаній дуже рідко або майже ніколи не проводять сесій, в яких працівники мають змогу висловити свою думку, — наголошує Брюс Шпігель (Bruce Spiegel), представник Buck Consultants. — І тим не менше, це величезна можливість для організацій знизити ризик плинності ключових кадрів та низької результативності".

Публікація формального переліку цінностей (74%) та проведення інтерв'ю при виході з компанії (73%) — найрозповсюдженіші практики опитування респондентів для підтримки культури залученості. Серед інших практик респонденти згадують опитування щодо задоволеності роботою (60%), орієнтації для нових співробітників (56%) та залучення топ-менеджменту компанії до орієнтацій (54%).

Оцінка ефективності

Формальний чи неформальний зворотній зв'язок, який надається працівниками (77%) — це основний спосіб оцінки ефективності стратегій підвищення залученості персоналу. Серед інших методів респонденти згадують про щорічні оцінки досягнення цілей (48%) та вимірювання показників плинності (42%).

Соціальні медіа

  1. Більшість топ-менеджерів не беруть участь у внутрішніх (60%) чи зовнішніх (62%) соціальних мережах.
  2. Менше половини організацій, які взяли участь в опитуванні, мають політики використання внутрішніх та зовнішніх соціальних медіа.
  3. Приблизно половина організацій не займається оцінкою ефективності використання внутрішніх та зовнішніх медіа.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1270


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua