Працівники цінують досвід більше, ніж освіту
Зважаючи на постійне подорожчання освіти, багато працівників починають задаватися питанням, чи варта освіта таких витрат? Рекрутинговий портал Monster.com нещодавно провів дослідження серед своїх відвідувачів, у якому намагався проаналізувати їхні думки та ставлення до додаткової освіти — визначити, наскільки самі співробітники вважають її необхідною для просування на робочому місці.
Результати опитування показали, що хоча більшість респондентів мають спеціальну освіту, яка узгоджується з їхньою роботою, все ж досвід вони цінують куди більше, ніж додаткову освіту. Більшою мірою досвід, а не освіта, на їхню думку, сприятиме подальшому зростанню та розвитку їхньої кар'єри.
Ось, які результати отримало опитування, проведене на Monster.com:
- багато працівників вважають, що їм не потрібна додаткова освіта для розвитку кар'єри. На пряме запитання: "Чи потрібна вам додаткова освіта для розвитку кар'єри?" — 48% респондентів відповіли, що або вони вже мають необхідну освіту або вважають досвід більш важливим фактором, ніж освіту. 38% визнали додаткову освіту ключовим фактором для досягнення кар'єрних цілей;
- більшість працівників пройшли спеціалізоване навчання, щоб мати змогу виконувати свої робочі обов'язки. Одне з питань дослідження звучало так: "Чи відповідає ваша освіта обов'язкам, які ви виконуєте на робочому місці?" Було виявлено, що 47% респондентів мають спеціалізовану освіту; 22% мають освіту близьку до їхнього фаху (але не вузькоспеціалізовану); 27% мають освіту, яка не має жодного відношення до їхньої теперішньої спеціальності; і лише 4% були змушені повертатися до навчання, щоб отримати спеціалізовану освіту, а разом з нею — змогу працювати.
"Вочевидь, ми спостерігаємо за трендом, коли цінність спеціалістів на ринку продовжує зростати", — пояснює Джефрі Квін (Jeffrey Quinn), керівник Monster Intelligence. "Разом із відновленням економіки, попит на висококваліфікованих працівників також зростатиме. І тоді фахова освіта відіграватиме критичну роль".
За інформацією Chief Learning Officer.