Вплив електронного навчання на корпоративні тренінги
В одному з останніх видань Journal of Asynchronous Learning Networks наголошувалося на тому, що корпоративні тренінги суттєво зміняться внаслідок впровадження технологій. Електронне навчання стає суттєвою часткою корпоративної освіти — стверджується у виданні.
"За менше, ніж десять років, корпорації перейшли від повністю аудиторного навчання до змішаного варіанту, значну частку в якому займає електронне навчання", — стверджує Роберт Убел (Robert Ubell), член ради Sloan Consortium.
"Причиною подібних змін стала в першу чергу значна перевага електронного навчання над традиційним з точки зору фінансового аспекту, — пояснює він. — Веб-навчання також дає змогу мати одночасний доступ до учнів у різних куточках світу. Таким чином компанії можуть створювати спеціальні модулі самоосвіти, які розповсюджуватимуться глобально і за відносно незначними цінами".
Представники компанії SkillSoft, які також мають стосунок до електронного навчання, Джон Амброз (John Ambrose) та Джулія Огілві (Julie Ogilvie) стверджують, що впроваджуючи електронне навчання компанії дають працівникам набагато ширший вибір навчальних опцій, ніж вибираючи традиційний аудиторний метод. Адже технології дозволяють користуватися глобальними базами знань, соціальними інструментами та іншими перевагами віддаленого навчання.
Втім, у дослідженні також говориться про недоліки електронного навчання. До таких належить у першу чергу менша його ефективність при роботі з "людськими" викликами. А найменш ефективним подібне навчання є у випадках, коли йдеться про створення команди чи розуміння культури компанії.
За інформацією Chief Learning Officer.