Витрачати чи зберігати?
Отримання несподіваного грошового бонусу напередодні свят здатне викликати вдячну усмішку на обличчі кожного співробітника. Але чому деякі працівники поспішають витратити свій бонус відразу після отримання, тоді як інші намагаються зберегти ці гроші, відкласти їх на майбутнє? Що впливає на рішення співробітника про витрату чи збереження бонусних грошей?
Нове дослідження, проведене Kellogg School of Management, намагається дати відповідь на запитання щодо витрати чи збереження грошей, вказуючи на те, що працівники-екстраверти частіше віддають перевагу негайному витрачанню, тоді як інтроверти більше схильні до інвестицій та збереження грошей.
Представник Kellogg School of Management Джейкоб Хірш (Jacob Hirsh) переконаний, що дане дослідження може допомогти менеджерам краще зрозуміти своїх підлеглих: "З одного боку, для компанії дуже позитивно мати екстравертів "на борту", тому що вони швидше наважуються на нові починання та хапаються за несподівані можливості. Але водночас їхній фокус на короткострокову винагороду може поставити під сумнів довгострокові проекти, які вимагають більше часу і чиї результати не є миттєвими".
Дослідження демонструє, яким чином управлінці можуть краще керувати своїм персоналом — екстравертами та інтравертами — та передбачати їхню реакцію у різних обставинах.
Щоб дослідити ставлення респондентів до негайних та майбутніх бонусів, Хірш та співавтори дослідження попросили учасників вибрати між різними сумами грошей, які можна отримати зараз або в майбутньому. Сума "негайних" грошей варіювалася від малої до середньої, тоді як винагорода у довгостроковій перспективі завжди була значною. І хоча для всіх респондентів була доступна опція отримати значну винагороду у довгостроковому розрізі, екстраверти часто віддавали перевагу незначному бонусові, який можна отримати негайно.
Схильність екстравертів до незначних але миттєвих бонусів зростала ще більше, коли вони знаходилися у хорошому настрої.
За інформацією management-issues.